raar probleem, inhouden motor
raar probleem, inhouden motor
Nu ben ik dus ook aan de beurt.
Moest gisteren even een starthulp geven aan een oldsmobile ( v8 )
oldsmobile gestart, en vervolgens liep mijn auto voor een poosje ( 10 min ongeveer ) heel onregelmatig. Later was dit over.
Nu ben ik vandaag naar duitsland geweest.
Heenweg zo ongeveer rond de 150 / 160 gereden.
na zo'n 100 km duitsland ingereden te zijn wil ik wegrijden bij een parkeerplaats.
Van zn 1 na zn 2 en toen na zn 3.
bij de 3e versnelling had ik zo goed als geen vermogen bij 2500 toeren
teruggeschakeld naar zn 2 en heel weinig vermogen. uiteindelijk pakte hij het wel op en kon ik verder rijden.
Later was het over maar ik had het idee dat ik minder vermogen had dan normaal.
dit probleem bij aankomst nog een keer gehad op de parkeerplaats.
Op de terugweg nergens last van gehad.
Had het idee dat bij beide keren het toerental een beetje onregelmatig was.
Zouden deze problemen met elkaar te maken kunnen hebben?
en wat zou de oorzaak zijn?
Moest gisteren even een starthulp geven aan een oldsmobile ( v8 )
oldsmobile gestart, en vervolgens liep mijn auto voor een poosje ( 10 min ongeveer ) heel onregelmatig. Later was dit over.
Nu ben ik vandaag naar duitsland geweest.
Heenweg zo ongeveer rond de 150 / 160 gereden.
na zo'n 100 km duitsland ingereden te zijn wil ik wegrijden bij een parkeerplaats.
Van zn 1 na zn 2 en toen na zn 3.
bij de 3e versnelling had ik zo goed als geen vermogen bij 2500 toeren
teruggeschakeld naar zn 2 en heel weinig vermogen. uiteindelijk pakte hij het wel op en kon ik verder rijden.
Later was het over maar ik had het idee dat ik minder vermogen had dan normaal.
dit probleem bij aankomst nog een keer gehad op de parkeerplaats.
Op de terugweg nergens last van gehad.
Had het idee dat bij beide keren het toerental een beetje onregelmatig was.
Zouden deze problemen met elkaar te maken kunnen hebben?
en wat zou de oorzaak zijn?
Laatst gewijzigd door JD op vr jan 08, 2010 7:58 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Bart-K
- The Big Boss
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Probleem is ook niet continu aanwezig als het aan je cat ligt.
Heb het bij mijn 200Vi ook gehad dat de vulling van de cat de pijp verstopte, zelfs zo erg dat de motor er helemaal mee nokte, toen ff af laten koelen en daarna weer doorgereden en zonder problemen een week mee rond gereden.
Heb het bij mijn 200Vi ook gehad dat de vulling van de cat de pijp verstopte, zelfs zo erg dat de motor er helemaal mee nokte, toen ff af laten koelen en daarna weer doorgereden en zonder problemen een week mee rond gereden.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
nou, vandaag verder aan het zoeken geweest.
Is waarschijnlijk een kapotte / niet fijn werkende bobine.
heb hem er eens afgehaald en dr zat behoorlijk wat troep ( corrosie ) aan de bovenkant van het veertje.
ook sluit hij niet lekker aan op de bougies .
t spijtige is alleen dat t opsturen van zo'n ding bijna 2 weken duurt vanuit uk
magoed, nu ma ff hopen dat t tot die tijd wat beter gaat.
Is waarschijnlijk een kapotte / niet fijn werkende bobine.
heb hem er eens afgehaald en dr zat behoorlijk wat troep ( corrosie ) aan de bovenkant van het veertje.
ook sluit hij niet lekker aan op de bougies .
t spijtige is alleen dat t opsturen van zo'n ding bijna 2 weken duurt vanuit uk
magoed, nu ma ff hopen dat t tot die tijd wat beter gaat.



