en even later ter hoogte van afslag rijssen een Bordeau rode rover 200.
MG XPower op de A1 (04-11-09)
-
white_cobra
MG XPower op de A1 (04-11-09)
gister avond in de avondspits stond er ter hoogte van afslag deventer een MG XPower (grijs
??) in de file (middelste baan) helaas was het donker en moest ik opletten dus geen foto kunnen maken.
en even later ter hoogte van afslag rijssen een Bordeau rode rover 200.
en even later ter hoogte van afslag rijssen een Bordeau rode rover 200.
-
Bart-K
- The Big Boss
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Waarom dan een plaatje van een corvette
Maar, deze is het dus:

Maar, deze is het dus:

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
white_cobra
- MGPete
- MG-R Freak
- Berichten: 1970
- Lid geworden op: ma aug 18, 2003 11:29 am
- Woonplaats: Scheveningen
- Contacteer:
Tja wat wil je.... 90% van de Nederlansche bevolking kent de moderne MG's nog niet eens.
Mijn vrouw moest een tijdje geleden naar een bijeenkomst toe en ik had haar mij ZS geleend omdat de rit helemaal naar Groninngen moest (ze heeft zelf een 106je). Komt een van de directeuren van Volvo naar haar toe om een complimentje over de auto te geven (
) zei hij dat hij niet eens wist dat MG iets anders maakte dan cabrio's..... een directeur van Volvo...

Mijn vrouw moest een tijdje geleden naar een bijeenkomst toe en ik had haar mij ZS geleend omdat de rit helemaal naar Groninngen moest (ze heeft zelf een 106je). Komt een van de directeuren van Volvo naar haar toe om een complimentje over de auto te geven (

2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
-
Mean Green
-
Bart-K
- The Big Boss
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Ik zou toch liever een compliment krijgen van iemand die wél verstand van auto's heeft

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland




