Zaterdag 7 november rond 14:30
Kwam vanuit het tunnelsysteem en reed richting Den Haag.
Gaf nog ff een grootlicht seintje maar was waarschijnlijk net te laat.
Wie?
Zwarte MKII ZR N14
- MGPete
- MG-R Freak
- Berichten: 1970
- Lid geworden op: ma aug 18, 2003 11:29 am
- Woonplaats: Scheveningen
- Contacteer:
Zwarte MKII ZR N14

2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")


