Vandaag, 30-10-09
een BRM bij de aldi in woerde.
Netjes een flyer onder de wisser gedaan, die vervolgens ook gevonder werd door de bestuurster.
kon helaas niet even naar der toe lopen, stond met me hande vol op de steiger
Rover 200 BRM in Woerde
-
Bart-K
- The Big Boss
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Goed gedaan Johnny 
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

