Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
-
mgron
- MG-R Freak
- Berichten: 541
- Lid geworden op: wo feb 11, 2004 9:35 pm
- Woonplaats: Surhuisterveen
Bericht
door mgron »
gezien in drachten vlakbij het ziekenhuis een groen zs met sportuitlaat
kon het kenteken niet zo snel zien
Greets mgron
Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23

-
Mean Green
Bericht
door Mean Green »
wasn't me iig
mij te ver :P
mkI of II trouwens ???
-
mgron
- MG-R Freak
- Berichten: 541
- Lid geworden op: wo feb 11, 2004 9:35 pm
- Woonplaats: Surhuisterveen
Bericht
door mgron »
een mk 1
Greets mgron
Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23
