Heb het gelukkig nog niet meegemaakt, maar heb altijd nog een neef als monteur dus dat scheelt zeker
lekke koppakking - Rover 25
- Grade
- MG-R Addict
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za jul 04, 2009 5:33 am
- Woonplaats:
- Locatie: Heerenveen
haha de marge tusen min en max is echt niet geweldig te zien inderdaad.. hij lijkt soms leeg vooral als je hem op het randje hebt, kan je wel schudden maar dan zie je nog niets moet toch echt de dop eraf...
Heb het gelukkig nog niet meegemaakt, maar heb altijd nog een neef als monteur dus dat scheelt zeker
Heb het gelukkig nog niet meegemaakt, maar heb altijd nog een neef als monteur dus dat scheelt zeker
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
Grade schreef:haha de marge tusen min en max is echt niet geweldig te zien inderdaad.. hij lijkt soms leeg vooral als je hem op het randje hebt, kan je wel schudden maar dan zie je nog niets moet toch echt de dop eraf...
Heb het gelukkig nog niet meegemaakt, maar heb altijd nog een neef als monteur dus dat scheelt zeker
Ik bedoelde zeg maar de motorruimte, niet het koelvloeistofreservoir
Daar is het verschil tussen min en max echt wel te zien hahaha
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
-
menno.k
peter.evers schreef:Ik zou hem wel kunnen helpen, maar hij woont zo'n 150KM hier vandaan. Ik vraag natuurlijk geen 45€ per uur, dat scheelt
Wat voor motor ligt erin? Bij mijn turbo heb ik er uiteindelijk 6uur over gedaan om er een nieuwe kop(pakking) op te zetten. Moest ik wel de halve auto uit elkaar halen. Die motorruimte zit dan ook echt vol.
@ Menno, wat voor rook komt er uit de uitlaat?
Ik heb er een 1.6 in liggen.
(Rover 25 1.6 Sprite bj. 2000)

-
menno.k
peter.evers schreef:Ik zou hem wel kunnen helpen, maar hij woont zo'n 150KM hier vandaan. Ik vraag natuurlijk geen 45€ per uur, dat scheelt
Wat voor motor ligt erin? Bij mijn turbo heb ik er uiteindelijk 6uur over gedaan om er een nieuwe kop(pakking) op te zetten. Moest ik wel de halve auto uit elkaar halen. Die motorruimte zit dan ook echt vol.
@ Menno, wat voor rook komt er uit de uitlaat?
Alleen bij het optrekken komt er wel wat rook uit de uitlaat beetje wit/grijs meer. Maar ook niet zo extreem veel hoor kan het net door mijn achterruit zien. en niet zo extreem zoals ik al een eerder heb gezien met een auto die een lekke koppakking heeft.
ow ook beetje lelijk reageer ik op dezelfde persoon :P nja je ziet het ik heb er echt een trauma aan over gehouden :P
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
-
menno.k
peter.evers schreef:Oke, klinkt als lekke koppakking.
offtopic// Ik heb nog een 2.0 liter blok te koop//offtopic
ontopic// Ik wil je eventueel wel helpen //ontopic
Dat zou echt geweldig zijn
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
-
menno.k
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
Je moet je kop wel laten vlakken en afpersen, je kunt niet het risico nemen dat hij gescheurd of krom is want dan kun je weer van voor af aan beginnen. Goedkoop is duurkoop. Het kost wel wat maar zo´n KLINGER pakking vliegt er niet meer uit hoor.
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Echter past die er niet tussen.peter.evers schreef:Goedkoop is duurkoop. Het kost wel wat maar zo´n KLINGER pakking vliegt er niet meer uit hoor.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
-
Bart-K
- The Big Boss
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
€400,- is echt geen geld
Ik zal maar niet vertellen wat ik vorig jaar kwijt was voor koppakking & distributie
Maar ik hoop dat het goed gebeurt want anders sta je over een paar maanden weer, goedkoop is in dit soort gevallen meestal duurkoop.
Ik wil je niet afschrikken, maar ik zou wel heel duidelijk afspreken wat er dan allemaal gebeurt voor dat bedrag.
Ik zal maar niet vertellen wat ik vorig jaar kwijt was voor koppakking & distributie
Maar ik hoop dat het goed gebeurt want anders sta je over een paar maanden weer, goedkoop is in dit soort gevallen meestal duurkoop.
Ik wil je niet afschrikken, maar ik zou wel heel duidelijk afspreken wat er dan allemaal gebeurt voor dat bedrag.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
-
menno.k
peter.evers schreef:Inderdaad, net wat Bart zegt...
Dit klinkt om problemen vragen achteraf.
Technisch gezien is het al onmogelijk...
Bedoelde hij met 400 euro niet de arbeidskosten??
Nee totaal bedrag inc. Montage etc etc. wat er ook allemaal aan moet gebeuren. Maar hij zei wel als het echt alleen de koppakking is en niet meer kan ik dit wel voor je doen zodra er meer aan de hand is gaat je dit al meer kosten. Maar echt om te huilen die prijzen -.- heb deze auto net 2 maanden en krijg ik nu dit probleem al en gelijk ff een lekker duur iets ook meteen. En ook zo mooi als je zo weinig geld hebt :P dat je net die koppakking kan betalen dat de apk vervalt op 19 DEC 2009 -.- dus al met al zit me het niet echt mee :P
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
-
menno.k

