van middag (rond een uurtje of half 2) stond ik voor de ingang van de parkeergarage aan het pieter vredesplein de bus te lade.
in mijn ooghoek zag ik iets groens met oranje voorbij kome.
ik kon nog net zien dat het een brm was, maar heb helaas geen kente.
iemand van ons toevallig?
brm in tulburg op pieter vredesplein
-
JannnHo
-
mitch
-
Bart-K
- The Big Boss
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
aanhouden en flyeren mensen

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

