ik zag dat land rover nergens staan trouwens
Dennis bij de hornenbach
- Johnny_D
- MG-R Freak
- Berichten: 5202
- Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
- Woonplaats: Alblasserdam
Dennis bij de hornenbach
vandaag bij de horenbach in alblasserdam. hij spotte meer mij als ik hem maar dat maakt niet uit
ik zag dat land rover nergens staan trouwens
ik zag dat land rover nergens staan trouwens
- Johnny_D
- MG-R Freak
- Berichten: 5202
- Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
- Woonplaats: Alblasserdam
zoals belooft een fototje van me aquarium

er zitte nu maar 3 visjes in dus ze zijn niet echt goed te zien
mocht iemand zig afvragen waarom de bak niet tot de rand gevult is.
dit is omdat er een soort van riggel in de want zit waar de salamanders boeve water kunne kome en zelf op het drogen kunne liggen

er zitte nu maar 3 visjes in dus ze zijn niet echt goed te zien
mocht iemand zig afvragen waarom de bak niet tot de rand gevult is.
dit is omdat er een soort van riggel in de want zit waar de salamanders boeve water kunne kome en zelf op het drogen kunne liggen
-
Järv
- Moderator
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
- Woonplaats: Botlek
- Contacteer:
Leuke bak
..... maarûh, moeten er niet wat meer planten in?
heb ooit eens van die mini haaitjes gezien, super cool maar een hoop onderhoud.
'k ga 5 Juni beginnen aan m'n nieuwe aquarium ...eh ... bak, met deze
heb ooit eens van die mini haaitjes gezien, super cool maar een hoop onderhoud.
'k ga 5 Juni beginnen aan m'n nieuwe aquarium ...eh ... bak, met deze
You can go fast ... but I can go anywhere.
- Johnny_D
- MG-R Freak
- Berichten: 5202
- Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
- Woonplaats: Alblasserdam
ja er moeten inderdaat nog wel wat meer plantjes in. die mini haaie die jij gezien heb was bij de horenbach, kheb er ook naar staan te kijke. mischien dat ik die er wel in ga doen.
en tja een goed begin is het halve werk
wat ga je er in doen? ik heb nog een vis in de aanbieding die veeel te groot word voor m'n koudwater aquarium
en tja een goed begin is het halve werk
wat ga je er in doen? ik heb nog een vis in de aanbieding die veeel te groot word voor m'n koudwater aquarium
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
-
Mista T
- MG-R Core
- Berichten: 2528
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Dennis gaat een nieuw zwembad bouwen...... voor zn kooi karpers
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
-
Järv
- Moderator
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
- Woonplaats: Botlek
- Contacteer:
't is koi-karper .... of eigenlijk alleen koi .... en dus niet kooi
en 't word inderdaad een bak van 4x2x2,5 mtr
net ff een tikkie groter als die ik nu heb.
Sorry Johnny, maar 't wordt in de nieuwe bak "koi only"
... de 2 dikke goudvissen die ik nu nog heb gaan zelfs naar een natuurvijver van een maat van me.
Zo heb ik ruimte voor nog 1 koi .... en het wordt zoeken, want die ene zal ik niet zo snel gevonden hebben (is nogal speciaal)

ow... 'k had die kleine haaitjes trouwens niet bij de hornbach gezien maar ik geloof in een aquariumhandel in rotterdam (al weer een hele tijd terug)
't waren niet van die algetenderuitenschoonmakers maar echt mini haaitjes ... blauw glad en jaws vin enzo.
Maar 't kan zijn dat die voor een zee-aquarium zijn en niet voor zoetwater....
en 't word inderdaad een bak van 4x2x2,5 mtr
net ff een tikkie groter als die ik nu heb.
Sorry Johnny, maar 't wordt in de nieuwe bak "koi only"
Zo heb ik ruimte voor nog 1 koi .... en het wordt zoeken, want die ene zal ik niet zo snel gevonden hebben (is nogal speciaal)

ow... 'k had die kleine haaitjes trouwens niet bij de hornbach gezien maar ik geloof in een aquariumhandel in rotterdam (al weer een hele tijd terug)
't waren niet van die algetenderuitenschoonmakers maar echt mini haaitjes ... blauw glad en jaws vin enzo.
Maar 't kan zijn dat die voor een zee-aquarium zijn en niet voor zoetwater....
You can go fast ... but I can go anywhere.
- Johnny_D
- MG-R Freak
- Berichten: 5202
- Lid geworden op: za jun 23, 2007 12:17 pm
- Woonplaats: Alblasserdam
die bij de horenbach ook. het stond er zelfs bijRover schreef: ow... 'k had die kleine haaitjes trouwens niet bij de hornbach gezien maar ik geloof in een aquariumhandel in rotterdam (al weer een hele tijd terug)
't waren niet van die algetenderuitenschoonmakers maar echt mini haaitjes ... blauw glad en jaws vin enzo.
Maar 't kan zijn dat die voor een zee-aquarium zijn en niet voor zoetwater....
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
-
Järv
- Moderator
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
- Woonplaats: Botlek
- Contacteer:
Sht ... die heb ik dan over het hoofd gezienJohnny_D schreef:die bij de horenbach ook. het stond er zelfs bij
zal de volgende keer ff beter opletten daaro
...en die volgende keer zal er binnenkort zeker wel van komen.
als je de hornbach vergelijkt met de formido of gamma hiero dan is het het al waard om naar Alblasserdam te rijden voor alleen een kwast.
You can go fast ... but I can go anywhere.



