Blauw ZR en zwarte 45 bij zwolle

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Meppel
Contacteer:

Blauw ZR en zwarte 45 bij zwolle

Bericht door Gerald-17 »

was wel mooi, ik de snelweg op en zie ik daar niet een ZR MKII voorbij rijden dus ik dr achteraan, ernaast, en wat zien ik, een vrolijk lachend en wuivende jongedame 8) met ervoor, ik denk haar vader, in eenzelfde bui, met een R45 MKII
was wel een leuk gezicht!
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8460
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Re: Blauw ZR en zwarte 45 bij zwolle

Bericht door Bart-K »

Gerald-17 schreef:was wel mooi, ik de snelweg op en zie ik daar niet een ZR MKII voorbij rijden dus ik dr achteraan.....
als je die ZR niet zag rijden, hoe kan je er dan achteraan gaan?? :lol:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Meppel
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

ik lette meer op de bestuurdster :mrgreen:
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8460
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

toevallig geen foto van??
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Meppel
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

nee helaas niet
Plaats reactie