118GTR schreef: Maar zo serieus hoef je het niet te nemen hoor, maar ik had gewoon geen idee wat je met "frictie" bedoelde, en met mij nog wel meer denk ik.
Auto hobbelt bij het optrekken.
-
Stylisimo
Deze zijn 3 weken geleden vervangen. Zowel de bougies als de kabels.Henny schreef:Hallo,
Het klinkt misschien gek maar controleer je bougie (kabels!!) eens een keer, ik heb ook iets dergelijks gehad met mijn R45 en er bleek 1 kabel op de overgang bij de bougie slecht te zijn, ook ik had de induk dat mijn auto bij het weg rijden hobbelde / stuiterde!
succes!
Henny
Dat is het dus ook niet.
-
Stylisimo
Waar de kerstdagen al niet goed voor zijn.
Aangezien ik normaal iedere dag niet harder kan rijden dan 80 door toe doen van files.
Heb ik de afgelopen dagen eens lekker door kunnen rijden.
Hierbij heb ik op gemerkt dat de auto ook enorm trilt en schudt wanneer ik boven de 120 km/u ga rijden.
Zou dit verband met mekaar kunnen hebben?
Aangezien ik normaal iedere dag niet harder kan rijden dan 80 door toe doen van files.
Heb ik de afgelopen dagen eens lekker door kunnen rijden.
Hierbij heb ik op gemerkt dat de auto ook enorm trilt en schudt wanneer ik boven de 120 km/u ga rijden.
Zou dit verband met mekaar kunnen hebben?
-
Bart-K
- The Big Boss
wielen een keertje laten uitlijnen/balanceren
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
laurens
Distributie rotor versleten ??
Ik heb dit probleem ook gehad maar dan met een rover 1.4 8v het probleem bleek te zijn dat de distributiekap rotor versleten bleek te zijn met optrekken idd schokkerig en constante snelheid geen probleem.
Dus eigenlijk alleen met optrekken
.
Op zig wel makkelijk te checken haal de kap er even af en maak m schoon met contact reiniger (Voor electriciteit) of haal er voorzichtig een schuurpapiertje langs.
Dus eigenlijk alleen met optrekken
Op zig wel makkelijk te checken haal de kap er even af en maak m schoon met contact reiniger (Voor electriciteit) of haal er voorzichtig een schuurpapiertje langs.
-
JeroenOomen