ruitenwisser kaduuk...

214 216 218 220 25
Arjan83

ruitenwisser kaduuk...

Bericht door Arjan83 »

Gister wilde ik mijn voorruit schoonmaken dus ff vloeistof spuiten en ruitenwissers gebruiken alleen die deden nix meer...je hoorde nog wel het motortje draaien, maar dat was het.

De stang die van het motortje naar de wisser loopt moet vervangen worden, want het ringetje aan het uiteinde die de wisser met de stang verbindt is lamgedraaid... iemand enig idee waar ik die zou kunnen halen voor mijn 220TC (aangezien het daarom MISSCHIEN een zeldzaam onderdeel is)

Nog een vraagje trouwens, mijn achterbumper zitten 2 bobbels in, nu meen ik ook op internet meer plaatjes van TC's gezien te hebben waarbij hetzelfde fenomeen zich voordoet, iemand hier toevallig een oplossing voor of heb je het uberhaupt ooit gezien of erover gehoord... (tis net of tie materiaal teveel heeft, dus dat ie gaat bollen)

Alvast bedankt voor een reactie...:)

PS: De Mongoose uitlaat heeft mijn adres bereikt...volgende week wordt ie erop gezet!!!
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

laat maar...ik heb de stang al besteld

er zijn volgens mij sowieso niet zo veel mensen die hier iets vanaf weten :roll:
tummeke

Bericht door tummeke »

Ja, als je zo doorgaat zullen we de volgende keer zéker de moeite nemen om je vragen te beantwoorden..

Gek he...

Verder is het antwoord 90% van de keren VAN NOORT, en had je dat zelf ook wel kunnen bedenken als je de moeite had genomen de zoekfunctie te gebruiken, of op de banner onderaan te klikken..
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

ik heb gezocht op ruitenwisser en ben nix tegengekomen...

misschien dat ik er niet slim genoeg voor ben om dat te vinden, maarre die toon van jou zint me nix... dat gaat echt nergens over :evil:

oow wacht, wat dom van mij, ik had natuurlijk moeten zoeken op ruitenwisserverbindingstang, dan had ik het waarschijnlijk wel gevonden :roll:
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Gaaaf een Mongoos

Ben benieuwd wat je ervan vindt...

Heb je al een cat vervanger of een lege cat eronder zitten?
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
tummeke

Bericht door tummeke »

Arjan83 schreef: er zijn volgens mij sowieso niet zo veel mensen die hier iets vanaf weten :roll:
en dat gaat wel ergens over?

Als je de moeite had genomen wat topics aan te klikken met problemen, gewoon Willekeurige probleme, had je gezien dat V Noort het altijd wel heeft.. En ook over ruitenwisserstangen zijn topics geweest..
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

Dutch Vitesse schreef:
Heb je al een cat vervanger of een lege cat eronder zitten?
Heb cat vervanger erbij gekocht... gaat er deze week op :)

En Tummeke... je hebt gelijk, dat was wel een heel asociale zin die ik daar typte !! (het hielp ook niet, want daarna kreeg ik ook geen reacties... owww toch wel)
En natuurlijk had ik beter moeten zoeken door die andere 900 topics, want die ruimte die ik nu gebruik had beter ingevuld kunnen worden!!

HET SPIJT ME
tummeke

Bericht door tummeke »

goed, dan kunnen we je nu rustig bannen... :?

maar goed, je begrijpt mn punt.. verwacht niet dat je hier je excuses gaat maken, maar even zoeken kan geen kwaad.. als je dat blijkbaar gedaan hebt en niks gevonden hebt kun je gerust je vraag stellen..

Maar wordt een beetje moe van alle nieuwkomers die maar steeds dezelfde vragen blijven stellen, en daarna weer als sneeuw voor de zon verdwijnen..

Er zijn hier genoeg mensen op het forum die van alles van rovers weten, als je tenminste fatsoenlijk met ze om gaat..
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

Victor je hebt gelijk, we zijn kinderachtig bezig...

Ik ben trouwens blij dat jij wel mijn punt een beetje begrijpt :) wat betreft hetgeen dat ik zocht....

maarrr ik heb van tevoren gezocht en daarna mn vraag gesteld... Ik kon echt niets vinden...

Het had minder moeite gekost om netjes te zeggen waar ik dan moest kijken bvb, maar tja als je meteen gaat dreigen met bannen, dan hoef ik hier niet meer te zijn hoor....
Ik weet trouwens ook niet of ik ooit nog wat durf te vragen aangezien er misschien ergens in een stoffig hoekje nog een half antwoord ligt :?

Dit laatste is ook weer kinderachtig dus negeer dat aub :)
gr
tummeke

Bericht door tummeke »

Ik was al te laat met een net antwoord te geven, want je had het onderdeel al gehaald en was daarom van mening dat er hier op dit forum toch niemand met verstand van auto's rondloopt..

Overigens mijn opmerking over bannen was net zo gemeend als jouw opmerking over excuses..

Maar goed, deze discussie gaat toch nergens heen, dus ik ga hier verder geen woord aan vuil maken.. We hebben hier een prima forum met vriendelijke mensen, dus ik wil graag weer zo verdergaan ipv te lopen flamen hier.
gekske

Bericht door gekske »

Nice nice gelukkig voor je is het nu opgelost (en idd om nog een nutteloze toe te voegen :D ik wist niets van een ruitenwisserstang en nu iets meer)
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Heb je er een mongoose cat vervanger bij gekocht???
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

tummeke schreef:Ik was al te laat met een net antwoord te geven, want je had het onderdeel al gehaald en was daarom van mening dat er hier op dit forum toch niemand met verstand van auto's rondloopt..
Jongen wat maak jij je druk. Hij postte alleen maar dat er blijkbaar niet veel mensen zijn met verstand van een ruitewisserstangetjedinges. Niet over auto's in het algemeen... begrijpend lezen helpt! Nu zit je meteen te flamen als een gefrustreerde gek.
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

jah, had de complete uitlaat gekocht...:) rvs002
Laatst gewijzigd door Arjan83 op di mar 28, 2006 7:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

gekske schreef:ik wist niets van een ruitenwisserstang en nu iets meer)
ik ook
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tummeke

Bericht door tummeke »

Foxtrot schreef:Jongen wat maak jij je druk. Hij postte alleen maar dat er blijkbaar niet veel mensen zijn met verstand van een ruitewisserstangetjedinges. Niet over auto's in het algemeen... begrijpend lezen helpt! Nu zit je meteen te flamen als een gefrustreerde gek.
Moet jij vooral weer beginnen met je swift ;)
Plaats reactie