Deze auto had bij 147000KM nieuwe distributies snaren en rollen vervangen dat was op 28-06-2010. (de bon heb ik gehad van de eigenaar)
Nu gebeurde af gelopen week dat mijn motor heel veel lawaai maakte bij het starten de wegenwacht gebeld en die kwam en zei dat is niet goed.
De auto naar mijn garage laten slepen en constateerde ze dat een van de distributie plus spanrol niet was vervangen.(de moeilijkste te vervangen distributie)
Mijn garage heeft de ander garage op gebeld met dit nieuws dat ze het niet hadden vervangen deze zei van wel.
De garage zei ook nog dat het niet zijn probleem meer was maar die van mijn garage.
De garage waar het gebeurt was is niet lid van de bovag.
Nu moet mijn garage de beide koppen eraf halen om te kijken hoe erg de schade is.
Is er misschien iemand die mij een tip kan geven hoe ik dit eventueel moet aanpakken?
Ik probeer ook nog met de vorige eigenaar in contact te komen maar dat is nog op heden niet gelukt.
En dan nog te bedenken dat 6 maanden geleden mijn vorige Rover 45 1.8 club op de Belgische snelweg de V snaar in de distributie sloeg motor kapot.
En nu dit weer!!
Ik voel me echt belazerd!