Gespot op de site van 2ehands.nl de andere Coupe 220 met dat mooie Beige Leder interieur, tis een hele mooie, met een aanemelijke prijs............
de zeldzame 220 Coupe met leder interieur
-
Rick
de zeldzame 220 Coupe met leder interieur
Gespot op de site van 2ehands.nl de andere Coupe 220 met dat mooie Beige Leder interieur, tis een hele mooie, met een aanemelijke prijs............
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
-
Mista T
- MG-R Core
Job ook,
kijk maar in zijn onderschrift...
kijk maar in zijn onderschrift...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Zo zeldzaam zijn ze nou ook weer niet hoor. De combo komt misschien niet vaak voor (wat raar is want het staat wel mooi
) maar BRG is niet zo heel zeldzaam voor de Coupe. Zo staan er bv al 9 in het Couperegister.
Daarnaast heeft de LL-RX-60 ook sandstone leer op BRG, dus dat zijn er al 3.
Van de rest doen de plaatjes het niet meer dus dat weet ik zo ff niet :P
Zwart met zwart leer is pas zeldzaam.
Dat konden de UK-ers van het weekend ook be-amen. Vooral omdat zwart een optie-kleur was (je moest extra betalen) en maar 1.5 jaar ofzo geleverd is.
Daarnaast heeft de LL-RX-60 ook sandstone leer op BRG, dus dat zijn er al 3.
Zwart met zwart leer is pas zeldzaam.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Ik had het over body-color, het leer was uiteraard ook een optie (zelfs op de turbo) maar is wel tot het einde geleverd.roverjob800 schreef: Sandstone idem.
Na zwart is namelijk charcoal gekomen.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
Rick
Dus Mark.........dan is mijn 2.0 Ltr 16 V Charcoal Coupe met het beige leer wel degelijk zeldzaamMark16v schreef:Zo zeldzaam zijn ze nou ook weer niet hoor. De combo komt misschien niet vaak voor (wat raar is want het staat wel mooi) maar BRG is niet zo heel zeldzaam voor de Coupe. Zo staan er bv al 9 in het Couperegister.
Daarnaast heeft de LL-RX-60 ook sandstone leer op BRG, dus dat zijn er al 3.Van de rest doen de plaatjes het niet meer dus dat weet ik zo ff niet :P
Zwart met zwart leer is pas zeldzaam.Dat konden de UK-ers van het weekend ook be-amen. Vooral omdat zwart een optie-kleur was (je moest extra betalen) en maar 1.5 jaar ofzo geleverd is.
-
Rick
@Riksel: trekhaak?
@Rick: sry dacht dat jij een BRG had. Het is maar hoe je het bekijkt. In principe is elke Coupe in NL zeldzaam, maar BRG, Tahiti en Nightfire zijn het vaakst voorkomend. Nordic blue (soort ijsblauw), wit en zwart zijn het meest zeldzaam, althans in engeland. Daarbij was leer een optie, dus ook zeldzaam.
Maar om nou te zeggen dat jij 1 van de 2 Coupes met sandstone leer heb vind ik een beetje ver gaan, vandaar mijn opmerking(en).
@Rick: sry dacht dat jij een BRG had. Het is maar hoe je het bekijkt. In principe is elke Coupe in NL zeldzaam, maar BRG, Tahiti en Nightfire zijn het vaakst voorkomend. Nordic blue (soort ijsblauw), wit en zwart zijn het meest zeldzaam, althans in engeland. Daarbij was leer een optie, dus ook zeldzaam.
Maar om nou te zeggen dat jij 1 van de 2 Coupes met sandstone leer heb vind ik een beetje ver gaan, vandaar mijn opmerking(en).