Ik reed laatst naar huis en plotseling gingen mijn lampen minder fel branden. Uiteindelijk gingen mijn lampen uit en kort daarna de auto helaas ook. Dat werd een gezellige nachtelijke wandeling

Nu heb ik al het een en ander gelezen over de dynamo. Dus heb ik hierna gekeken. Met startkabels starte de auto wel gewoon maar vanwege ruimte gebrek heb ik de dynamo nog niet door kunnen meten. Toen ik aan de bekabeling bij de dynamo zat, zag ik een vonkje en gaf de accu (waar ik de multi meter op had aangesloten) meer volt. (13,2)
**Ik neem aan dat ik ergens sluiting heb maar hoe kan ik dat het beste aanpakken (controleren/repareren)
**Ook doen mijn fan en temperatuurmeter het niet. Is het toeval dat die dingen tegelijk kapot gaan of zijn ze op de een of andere manier met elkaar verbonden.
Ik was van plan de fan appart aan te sluiten zodat ik hem zelf aan en uit kan zetten. Maar die temperatuur meter is een ander verhaal. Hoe kan ik die het beste aanpakken?................................................................