Baard van de sleutel vervangen
- kilroy
- MG-R Addict
Baard van de sleutel vervangen
Kan je de baard van de sleutel vervangen en zo ja hoe doe je dat?? Dit ivm het binnenkrijgen van de sleutel met het Roverlogo knop PPD update 

Rover 75 2.5 liter V6 (34-LB-HP)
Wie heeft een sleutel over???
Heb zo'n baard idd. een keer kunnen overzetten maar bij een andere sleutel bestelling uit England bleek dat met een zelfde uitziende sleutel echter niet mogelijk. Daar bleek de baard te zijn samengesmolten met de het zwarte PVC heft.
Wie heeft trouwens nog een sleutel over??? Ik heb een sleutel waarbij alles werkt maar ik mis een microsschakelaartje. Ik wil die graag oversolderen en betaal je graag de verzendkosten.
Frank
Wie heeft trouwens nog een sleutel over??? Ik heb een sleutel waarbij alles werkt maar ik mis een microsschakelaartje. Ik wil die graag oversolderen en betaal je graag de verzendkosten.
Frank
Laatst gewijzigd door Callahan op do jan 17, 2013 1:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wie heeft een sleutel over???
Ja er zijn verschillende soorten van kapjes op de markt.Callahan schreef:Heb zo'n baard idd. een keer kunnen overzetten maar bij een andere sleutel bestelling uit England bleek dat met een zelfde uitziende sleutel echter niet mogelijk. daar bleek de baard te zijn samengesmolten met de het heft.
Frank
Ik heb de goeie indien geïnteresseerd.
Groeten
Hugo
Rover 75 2.0 CDt 2000 man Midnight Blue JQW (huidig)
Rover 75 2.5 V6 2001 aut Raven Black PMF (stock)
Rover 75 2.5 V6 2002 aut Raven Black PMF (stock)
Alpine A310 V6 2.7 1981 man Wit
Flandria Majestic 1959 3 vit
Flandria Parisienne 1962 3 vit

Rover 75 2.5 V6 2001 aut Raven Black PMF (stock)
Rover 75 2.5 V6 2002 aut Raven Black PMF (stock)
Alpine A310 V6 2.7 1981 man Wit
Flandria Majestic 1959 3 vit
Flandria Parisienne 1962 3 vit