
wat een pech!
Ja jongens,nu hij weer rijd krijg ik er nog wat voor.
Mijn vrouw heeft voor haar werk een goede betrouwbare auto nodig.
Elke keer als ze bij een klant weg komt en in de auto stapt breekt haar het zweet uit.Bang dat hij niet start.
Deze auto was ook mijn keus om te kopen.
Zij voelt zich ook niet thuis in deze auto
Ik denk dat de volgende eigenaar een goede en nette auto krijgt.
4500 euro is de vraagprijs en dat is denk ik niet veel.
Mijn vrouw heeft voor haar werk een goede betrouwbare auto nodig.
Elke keer als ze bij een klant weg komt en in de auto stapt breekt haar het zweet uit.Bang dat hij niet start.
Deze auto was ook mijn keus om te kopen.
Zij voelt zich ook niet thuis in deze auto
Ik denk dat de volgende eigenaar een goede en nette auto krijgt.
4500 euro is de vraagprijs en dat is denk ik niet veel.
Hi Lopster,
Inmiddels is er zoveel aan vernieuwd en gedaan; ik denk dat je thans kunt stellen dat je een betrouwbare auto hebt !
Jammer maar succes met de verkoop en de eventuele zoektocht naar een opvolger.
Groet, Pim
Inmiddels is er zoveel aan vernieuwd en gedaan; ik denk dat je thans kunt stellen dat je een betrouwbare auto hebt !

Jammer maar succes met de verkoop en de eventuele zoektocht naar een opvolger.
Groet, Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Berichten: 975
- Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
- Woonplaats: Haarlem
- Contacteer:
Je moet ook weer niet te overhaast een besluit nemen om de Rover weg te doen. Heb in het verleden ook een paar keer een aantal dure reparaties gehad aan m'n 'ride' . Stond toen ook bijna op het punt om m'n 75 weer in te ruilen voor iets anders. Maar na verloop van tijd kwam toch weer het vertrouwen terug. Rij alweer ruim 7 jaar na alle tevredenheid in m'n Rovertje.
Ik ben het eens met de personen boven mij.
Ik heb het namelijk zelf ook minstens drie maal meegemaakt, en je komt uiteindelijk toch weer op het punt 'Had ik maar niet...'.
Tenslotte heb je nu al weer heel veel geld in de 75 zitten, die is tot je nu kunt beschouwen goed. Als je hem verkoopt en je koopt een tweedehandse andere wagen, weet je ook nooit wat je krijgt. Bijvoorbeeld de ellende van een ander. Kun je weer opnieuw beginnen.
Ik snap je problemen van je vrouw, maar daar moet je jezelf een poosje overheen zetten. Vertrouwen komt vanzelf weer terug.
Als ik kijk naar de BMW 318i uit 1997 van m'n moeder, die heeft echt heel vaak problemen gehad met de koppakking en dergelijke, duizenden euros zijn inmiddels aan reparaties gespendeerd, dat krijg je dus nooit meer terug voor zo'n auto. Inmiddels rijdt m'n moeder er al weer dik 7 jaar in rond en weer met volste vertrouwen. De wagen heeft inmiddels ook al meer dan 3ton op de teller!
Ik heb het namelijk zelf ook minstens drie maal meegemaakt, en je komt uiteindelijk toch weer op het punt 'Had ik maar niet...'.
Tenslotte heb je nu al weer heel veel geld in de 75 zitten, die is tot je nu kunt beschouwen goed. Als je hem verkoopt en je koopt een tweedehandse andere wagen, weet je ook nooit wat je krijgt. Bijvoorbeeld de ellende van een ander. Kun je weer opnieuw beginnen.
Ik snap je problemen van je vrouw, maar daar moet je jezelf een poosje overheen zetten. Vertrouwen komt vanzelf weer terug.
Als ik kijk naar de BMW 318i uit 1997 van m'n moeder, die heeft echt heel vaak problemen gehad met de koppakking en dergelijke, duizenden euros zijn inmiddels aan reparaties gespendeerd, dat krijg je dus nooit meer terug voor zo'n auto. Inmiddels rijdt m'n moeder er al weer dik 7 jaar in rond en weer met volste vertrouwen. De wagen heeft inmiddels ook al meer dan 3ton op de teller!
mvg, John
-
- MG-R Regular
- Berichten: 77
- Lid geworden op: ma okt 18, 2010 8:20 pm
- Woonplaats:
- Locatie: Sint Michielsgestel
Blijft een lastige beslissing
Houdt rekening met 0,05 euro per kilometer onderhoud.
Ik rijd zo'n 50.000 km per jaar. Inmiddels staat de teller op 3 ton.
Onderhoud laat ik altijd doen bij de Roverdealer.
Doen ook preventief onderhoud zodat je nooit voor verassingen komt te staan.
Het zijn nu eenmaal auto's die specifieke kennis vereisen.
Ik rijd zo'n 50.000 km per jaar. Inmiddels staat de teller op 3 ton.
Onderhoud laat ik altijd doen bij de Roverdealer.
Doen ook preventief onderhoud zodat je nooit voor verassingen komt te staan.
Het zijn nu eenmaal auto's die specifieke kennis vereisen.
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3508
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Re: Blijft een lastige beslissing
Hoezo? Gaan ze wel eens in rook op dan?:mrgreen:Eckard schreef:verassingen.
Lopster, niet verkopen! Ja, er is veel werk in gaan zitten, maar nu kost het je geld. Rijdt er nu vooral mee, je hebt hoge kosten gehad, veel vernieuwd, het is nu allemaal net in orde. Zonde van de wagen, en je geld als je hem weg doet.
Mijn vrouw heeft ook moeten wennen aan de 75, want het dashboard zat zo hoog, hij stuurt anders, blabla. Maar nu vind ze juist ook dat ie geweldig rijdt en lekker zoeft..... tja, waardering heeft soms tijd nodig

My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Nou,ik kom vanmorgen bij de auto en ik zie daar een plasje liggen!
Mmmm......!
Motorkap omhoog!
DE schanieren van de motorkap zullen binnenkort ook wel versleten zijn!
Maargoed...........Tegen de radiateur zit een T stukje voor de koelvloeistof.
1 kant gaat naar het blok,1 naar de radiateur en de onderste aansluiting gaat naar onderen ergens heen.de uiteinden zij 32mm dik.
En er zit ook nog een klein slangetje van ongeveer 1 cm dik op,die naar de turbo gaat.
Dat ding lekt dus op het naatje!
Wel heb ik ooit!#%&&^##^*&%#
Ik heb een soldeerbout gepakt en de naat dicht gesmolten en er 2 componenten lijm over heen gesmeerd.
Moet denk ik toch maar een nieuwe in.
Heeft iemand zo"n ding liggen?
Mmmm......!
Motorkap omhoog!
DE schanieren van de motorkap zullen binnenkort ook wel versleten zijn!
Maargoed...........Tegen de radiateur zit een T stukje voor de koelvloeistof.
1 kant gaat naar het blok,1 naar de radiateur en de onderste aansluiting gaat naar onderen ergens heen.de uiteinden zij 32mm dik.
En er zit ook nog een klein slangetje van ongeveer 1 cm dik op,die naar de turbo gaat.
Dat ding lekt dus op het naatje!
Wel heb ik ooit!#%&&^##^*&%#
Ik heb een soldeerbout gepakt en de naat dicht gesmolten en er 2 componenten lijm over heen gesmeerd.
Moet denk ik toch maar een nieuwe in.
Heeft iemand zo"n ding liggen?
Laatst gewijzigd door lopster op zo jun 03, 2012 9:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.