immobilisator kapot ??
immobilisator kapot ??
hallo, mijn rover 75 2.0 v6 start niet meer? motor draait wel rond maar springt niet aan? heb alle zekeringen en relais nagekeken en kan niets vinden. heb ook gelezen dat de mobilisator kapot kan gaan (naast zekering kast onder dash). als ik doorstart krijg ik op het display het traction control teken? ook het gele motorstoring lampje brand? iemand een idee? nokkenas sensor mischien? auto heeft die middag goed gelopen en heeft altijd meteen gestart en auto heeft ook nog maar 46.000 gelopen en altijd in onderhoud geweest bij dealer. b.v.d rene
Auto staat al paar dagen stil, en de auto heeft altijd goed gelopen en gestart. dacht iets te horen toen ik de auto op contact zette (plof geluidje) vandaar denk ik iets in de buurt van zekering kastje onder dashbord. (kwam geluid ook vandaan) Denk zelf startblokkering of iets met signaal (immobilisator) sleutel herkenning
-
- MG-R Core
Even laten uitlezen geeft waarschijnlijk wat meer duidelijkheid.. hoor je de brandstofpomp wel aangaan als je de auto op contact zet? Deze zit rechtsachter onder de achterbank, daar moet je hem horen zoemen. Ook kan het filter in de tank losliggen, deze zit links. Als die losligt word er ook geen brandstofdruk meer opgebouwd.