Tja daar heb je een punt laten we eerlijk zijn de rover heeft een gevoelswaarde van 16000 euro en als ik geluk heb krijg ik 9000 euro. Maar denk jij ook dat deze auto ooit een echte klassieker gaat woren??
Dit advies neem ik mee, we gaan namelijk eerst ons huisje afmaken omdat we nu twee kinderen hebben en 1 op komst zullen we toch meer gebonden aan huis zijn daarom gaan we onze plaats nu eerst doen en ons van alle gemakken voorzien. dan kunnen we thuis genieten van de zomer met de kinderen op de plaats.
Maar de Mercedes CLS AMG zal zeker de volgende auto worden of Rover China moet ons nog eens verrassen?????? maar dat beloven ze ons al vier jaar!!
Leuke POL: Welke auto zou jij na een Rover 75 wensen???
Wij in elk geval de CLS omdat deze met een Beige interieur en het model nog het meest doet denken aan de Rover 75 coupe die ooit nog zou komen.
Ben overigens nooit een Mercedes fan geweest maar na een ritje in een AMG CLS 63 ben ik overtuigd van de kwaliteit en vooral de power (die ik mis in de rover) Niet normaal die luxe en pk's!! ik werd bijna misselijk toen ik volgas gaf!! en toch bleef de auto zo handelbaar. En nog mooier het verbruik was 1 op 7 en dat doet mijn 75 met 170 pk ook?? Dat is dan ook echt een minpunt van de auto dat hij wel het verbruik heeft maar niet de power.
Maar zoals mijn vrouw al zei, Sal beter een Jacuzzi in de tuin en de rover voor de deur dan een CLS voor de deur en puin in de tuin

Ja soms heeft een vrouw dan toch gelijk en het verstand.
Nou dan gaat ie maar in de schuur over 2 jaar