Nou mannen ik heb vandaag de MG7 achterlichten in onze rover 75 gemonteerd, dat was een werkje van niets alles paste zoals bij de originele achterlichten. Hier wat foto's;
Deze achterlichten kan ik in 2 weken leveren de originele kosten 299euro en immitatie 225euro wel komen er verzendkosten bij van 100euro dus een paar samen kopen is goedkoper.
Overigens ben ik vandaag bij
http://www.pmperformance.nl/ geweest en daar hebben ze een RVS dubbele uitlaat aangemeten met dubbele eindstukjes. Ik heb gekozen voor een medium uitlaatgeluid gezien je kunt kiezen uit low, medium en high. En 31 maart is ie klaar, wel een kostbare grap van 767 euro maar dan hebben we ook wat we willen op maat gemaakt.
Vandaag ook in een rover 75 v8 gereden en afgezien van het geluid vond ik dat de inruil van mijn rover niet waard is. Ik moet namelijk dik 13000 euro bijleggen en dan heb ik een auto die ik minder mooi vindt dan die van ons en maar 1 jaar jonger is. Ik hoop dat mijn nieuwe uitlaat een beetje dat v8 gevoel gaat geven. Ik was er trouwens van verbaasd dat de V8 echt veel minder stil is dan de V6??
Dus dat doen we maar niet!
Zaterdag gaan we de auto ook nog 30mm laten zakken en zal foto's plaatsen.
Groeten weer van twee rover liefhebbers!