Koelvloeistof of toch iets anders

75 en 75 Tourer
paroer

Bericht door paroer »

hoi hoi

Hierbij wild ik even laten weten dat ik de garage heb gebeld en ze hebben toch de nieuwste koppakking besteld. nu maar afwachten.

jongens jullie zijn geweeeeelllldddiiiggggg

heel erg bedankt

gr
paroer

Bericht door paroer »

hallo allemaaal

hierbij wild ik even door geven dat mijn auto gemaakt is

maar het probleem is dat de ventilator kapot is en de garage kan hem nergens meer bestellen :S

wie kan mij hiermee helpen ?

gr pablo
paroer

Bericht door paroer »

koelventilator bedoel ik

die is naar de kloten
Zeppie
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Zeppie »

Hey hey,

Er zit bij jouw in |Rotterdam een Brezan filliaal,daar hebben ze de snaar vast wel.
Hier het adres Nieuwenoord 291-293

En anders een anderen shop waar ze automaterialen verkopen.
Mean Green

Bericht door Mean Green »

miss heeft hij m

V.O.F. Autobedrijf Van der Helm
Anthony Fokkerweg 83
3088 GE ROTTERDAM
NEDERLAND

t: 010-4298463

of

http://www.autobedrijfvannoort.nl/
Pim
MG-R Addict

Bericht door Pim »

Hi Paroer,

Kalle Schroeder van Schroeder Fahrzeugtechnick / Bartzick te Witten (Ruhrgebied) heeft een eigen variant ontwikkeld met een Boschmotor. Zit inmiddels bij meer dan ± 100 75's ingebouwd. Is stiller en gaat langer mee en is goedkoper dan de originele Siemens.

Neem eens contact op met Kalle Schroeder / Bartzick: http://www.mgrover-bartzick.de/

Groet, Pim
paroer

Bericht door paroer »

Beste vrienden,

Hierbij wil ik jullie heel erg bedanken voor alles wat jullie voor mij gedaan hebben en natuurlijk dat jullie me geholpen hebben.

Mijn auto was perfect hij reed lekker en wat er na 2 weken gebeurde ik werd ochtends vroeg wakker en toen zag ik me auto niet meer

dus dat was gepikt

4 uur laten belt me politie Dag Dhr Paroer we hebben uw auto gevonden

nou wat mijn eerste vraag was is tie nog netjes wat die gezegd heeft --> tis niet meer te zien of een rover is :(

totaal los verklaart dus. ik krijg me geld terug maar goed zoo veel moeite zo veel dingen heb ik voor me schatje gedaan en toch in een keer weg.

misschien ooit ga ik weer rover kopen maar weet niet zeker want sinds ik m rover had, had ik alleen maar pech hahaha.

Maar waarom ik hier laat weten omdat ik echt respect heb voor jullie dat jullie toch me geholpen hebben met al mijn problemen.

Heel erg bedankt jongens.

gr pablo

PS. Ik blijf sowieso op t forum komen ik neem geen afscheid want zo als marco Borsato zegt Afscheid nemen bestaat niet hahaha.
Pim
MG-R Addict

Bericht door Pim »

Hi Pablo,

Oeps, dat is niet zo mooi. Mijn oprechte medeleven.
Triest en jammer.

Sterkte met de zoektocht naar een opvolger.

Groet, Pim
Plaats reactie