Pagina 1 van 1
beste plek aanzuigbuis luchtfilter
Geplaatst: za nov 04, 2006 8:20 pm
door pyara_pappoe
beste mensen,
wat is voor een rover 200 brm de beste plek om een aanzuigbuis voor een luchtfilter te plaatsen? bijvoorbeeld:
achter de brm grille?? komt er dan niet teveel vuil?
of gewoon op de originele luchtfilter aanzuigbuis aansluiten, ( achter de rechter koplamp??)
of nog enige andere goede ideetjes? ik zat te denken het te plaatsen achter me brm grille, achter het gaas? maar komt hierdoor niet teveel vuil in de aanzuigbuis?? bednkt voor jullie hulp.
Geplaatst: za nov 04, 2006 8:21 pm
door pyara_pappoe
trouwens hebben jullie er nog foto's bij voor mij ?
Geplaatst: zo nov 05, 2006 9:54 pm
door Rova
Ik heb het wel achter mijn grill zitten op mijn 214. De hoeveelheid vuil valt best nog wel mee. K&N adviseert dit ook.
Geplaatst: zo nov 05, 2006 11:06 pm
door Sn00ky-g
Geplaatst: zo nov 05, 2006 11:07 pm
door 118GTR
Gewoon even na denken, je wilt koude lucht hebben. Waar je het vandaan haalt maakt niet uit.
Je wilt dus in iedergeval niet in de buurt van de uitlaat of achter de radiateur zijn.
Zoek voor een plek waar je een beetje ruimte hebt en je zit goed.
Geplaatst: ma nov 06, 2006 12:35 am
door pyara_pappoe
bedankt. ik zal even kijken, ik heb vandaag de bmc cda filter in me auto gezet, echter de aanzuigbuis zit dus namelijk wel nu vlakbij me uitlaatspruitstuk, dus lijk tme geen goede plek. ga even kijken of ik hem achter me brm grille kan krijgen... de aanzuigbuis van 150 mm... eens kijken of dat lukt.
Geplaatst: vr nov 10, 2006 10:05 pm
door pyara_pappoe
hallo,
uiteindelijk me luchtinlaat toch maar achter me gaas van me grille gezet, onderin. echter nu heb ik een vraagje. mijn aanzuigbuis is 150 mm in diameter, nu zei iemand dat je van die speciale "doppen"hebt om op je aanzuigbuis te zetten, zodat er minder vuil in de luchtinlaat komt. of je kan zo een dop zelf maken zei hij. heeft iemand hier dat weleens gedaan, en weet wat ik bedoel, en me erbij kan helpen... waar ik zo een dop kan kopen , danwel maken zelf? echter voor de luchtinlaat mag het natuurlijk geen negatief invloed hebben.