Pagina 1 van 1
Geplaatst: ma okt 30, 2006 12:04 pm
door Mark16v
gewoon een nieuwe pakking ertussen toch?
Geplaatst: ma okt 30, 2006 12:34 pm
door challenge
tja dat wou ik ook zeggen.
als het nou je koppakking zou zijn dan had het minder leuk geweest jah
maar dit is zo gedaan.
Geplaatst: ma okt 30, 2006 12:35 pm
door Dutch
Heb je bij het monteren van je spruitstuk je oude pakking er weer tussen gezet?
Geplaatst: ma okt 30, 2006 1:16 pm
door challenge
dat zou foute boel zijn.
altijd een nieuwe monteren (als dit het geval zou zijn geweest)
Geplaatst: ma okt 30, 2006 3:26 pm
door Gerald-17
pakking van spruitstuk is toch ook niet zo duur en kan zelf toch ook gemakkelijk?
Geplaatst: ma okt 30, 2006 4:44 pm
door 118GTR
heel makkelijk, en de pakking is idd maar een paar euro(voor de K-serie is hij 5 euro max)
Geplaatst: ma okt 30, 2006 7:23 pm
door hAz
Heb je (of hebben "ze") dan wel de juiste volgorde bij het aandraaien van de bouten aangehouden? Die volgorde is gespecificeerd en dat is niet voor niets blijkt nu
Nou ja, beter dan een koppakking die eruit fluit toch?
hAz.
Geplaatst: ma okt 30, 2006 7:37 pm
door Mark16v
het gaat hier om een tussenpakking he, dat is tussen spruit -> downpipe. lijkt me dat je daar niet echt aandraai volgorde hebt, zijn ook maar 2-3 boutjes.
Geplaatst: ma okt 30, 2006 10:33 pm
door hAz
Ow, ja, dacht effe dat het om de spruitstukpakking ging. Sorry, ben er even met de gedachten niet bij...

Geplaatst: di okt 31, 2006 12:13 am
door 118GTR
ach koop toch een tube vloeibare uitlaat pakking, gebruik ik ook meestal en het vangt de onefenheden tussen de flensen mooi op.
Geplaatst: do nov 02, 2006 12:21 am
door roverdude
Van welk merk is de uitlaatcollector?
Met OBX-R heb ik al een slechte ervaring gehad. Alle flenzen stonden krom door het lassen. Gelukkig kunnen omruilen voor een beter exemplaar, maar het was nog niet volledig dicht.
Vlakken is de beste oplossing. Dan sluit hij direct weer mooi af.
Groeten Roverdude
Geplaatst: do nov 02, 2006 5:56 pm
door roverdude
Geen idee wat vlakken kost, valt best mee denk ik.
Tja, raceland... kwaliteit is ver te zoeken bij die mannen.
Voel je trouwens verschil tegenover de std collector?