Pagina 1 van 1

groene coupe op de a-58

Geplaatst: vr aug 04, 2006 10:08 am
door D. Buijs
Vanmorgen een groene coupe (820 ?) niet te langzaam over de A58 t.h.v. Hoogerheide richting Roosendaal.

Iemand van hier?

Re: groene coupe op de a-58

Geplaatst: ma jun 09, 2008 4:00 pm
door Gabber4life
D. Buijs schreef:Vanmorgen een groene coupe (820 ?) niet te langzaam over de A58 t.h.v. Hoogerheide richting Roosendaal.

Iemand van hier?
dat zou ik geweest kunnen zijn
ik werk namelijk in roosendaal
en woon in middelburg en haal een collega op in hoogherheide
dus zou goed kunnen dat ik het was nogmaals
heb een Rover 820 Si (groen)