groene coupe op de a-58
Geplaatst: vr aug 04, 2006 10:08 am
Vanmorgen een groene coupe (820 ?) niet te langzaam over de A58 t.h.v. Hoogerheide richting Roosendaal.
Iemand van hier?
Iemand van hier?
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/
dat zou ik geweest kunnen zijnD. Buijs schreef:Vanmorgen een groene coupe (820 ?) niet te langzaam over de A58 t.h.v. Hoogerheide richting Roosendaal.
Iemand van hier?