Pagina 1 van 1

G-Max Suspension

Geplaatst: ma dec 12, 2005 7:24 pm
door Coupe16v
Halloooo mensen! Ben echt op zoek naar een verlagingsset voor mijn coupé, zoals julliej al in een eerder topic van me hebben kunnen lezen.. Na een tip van een mede coupérijder 8) kwam ik op het merk G-max..

Ik vraag me af of enigen op dit forum al ervaring hebben met dit merk..?? Dit omdat de prijs ZO laag is..dat je bijna denkt van:..dat breekt doormidden :P

Magoeeed..voor rond de 200 euri heb je een complete set, (dempers + veren), jullie meningen/ervaringen graag

Mvg Marc

Geplaatst: ma dec 12, 2005 8:04 pm
door Mark16v
ehm, 200 pond zul je bedoelen, en dat is 300 euro.

maargoed, ik heb een VMAXX (europese afdeling van GMAX) set eronder en hoewel de rij-eigenschappen wel goed zijn is de verlaging niet ideaal, de mijn is welgeteld 25mm gezakt.

Geplaatst: ma dec 12, 2005 9:41 pm
door Pipmastah216GTi
Mark16v schreef: maargoed, ik heb een VMAXX (europese afdeling van GMAX) set eronder en hoewel de rij-eigenschappen wel goed zijn is de verlaging niet ideaal, de mijn is welgeteld 25mm gezakt.
Over verlagen gesproken, Mark... Heb je dat oude verlagingssetje nog liggen? Ben nl. wel geinteresseerd if so. Zou ik dan mijn huidige standaard schokdempers kunnen gebruiken daarmee of gaan ze dan opeens (nog meer) slijten? :?

Geplaatst: ma dec 12, 2005 10:55 pm
door Mark16v
nee, de veren die in de verkoop gaan zitten er nu dus nog onder. pas als ik nieuwe heb (hoop dat wel snel geregeld te hebben) komen die in de verkoop.

je kan je org. schokdempers gebruiken, ze slijten dan wel harder.

Geplaatst: wo mar 31, 2010 10:09 pm
door rover-ppd
Zou dit wat zijn voor onder mijn 200? Complete set dempers en veren:
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-200-400-G-M ... 2fb97#shId

Geplaatst: wo mar 31, 2010 10:12 pm
door bam
194 pnd bij larkspeed

http://www.larkspeed.com/index.pl?c=GMA ... s=category

Hier had ik mijn koni set besteld.

Geplaatst: wo mar 31, 2010 10:33 pm
door rover-ppd
Bedankt en hoeveel verzendkosten komen er dan bij?

Weet iemand verder nog of de kwaliteit hiervan goed is?

Geplaatst: do apr 01, 2010 10:27 am
door Mark16v
Rij al een jaar of 4 op een GMAX set (dempers en veren) en doet het nog steeds goed. :)

Geplaatst: do apr 01, 2010 12:07 pm
door rover-ppd
OK mooi en hoe is het comfort?

Geplaatst: do apr 01, 2010 12:31 pm
door Mark16v
Stug maar nog steeds comfortabel. Korte richels kunnen wel doordreunen maar het is goed te doen.

Geplaatst: do apr 01, 2010 1:59 pm
door rover-ppd
Dan is dit een zeer serieuze optie. Ik twijfel tussen deze waarmee ik een goeie verlaging haal of standaard MG ZR veren die weinig verlagen, maar een betere comfort houden.

Geplaatst: do apr 01, 2010 2:58 pm
door bam
Ga dan voor g-max, jou dempers zijn nl. ook al 10 jaar oud (gok ik)
Als jij die een ander werkgebied geeft zijn ze binnen een paar maanden stuk.

Geplaatst: do apr 01, 2010 4:07 pm
door rover-ppd
Ik bedoel ZR veren+dempers.

Als ik verlaag gebruik ik i.i.g. niet m'n orginele dempers ;)

Geplaatst: do apr 01, 2010 6:52 pm
door tomcat.t16
Ik heb GMAX front dempers, prima spul.