Hallo luitjes,
Ik herinner mij dat de klacht al een keer voorbij gekomen is dat ventilatiestand 1 en 2 uitviel bij Rover 400 series en 45. Ik heb nu hetzelfde probleem. Gewoon een zekeringetje?
Ventilator stand 1 en 2
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
niet een zekering maar een variabele weerstand, deze brand door en dan hou je alleen de vol-uit stand over.
Hij zit ergens boven je dashboardkastje, er is hier ergens een guide voor
gevonden
Hij zit ergens boven je dashboardkastje, er is hier ergens een guide voor
gevonden
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
johnny
De klep van je handschoenenkast open maken. Daarachter zit een kabel met de kachelweerstand. Die kun je eruit halen. Bij de dealer kost de kachel weerstand 40 euro.
Ik heb zelf met een paar 50watt lampjes door in de plaats van de weerstand tesolderen kunnen oplossen. Dat zijn van de halogeen lampjes die je normaal voor 12volt/50watt nachtlampjes gebruikt.
Verkrijgbaar bij blokker.
Als je kan solderen of iemand weet, bent je 5 euro kwijt aan onderdelen.
Success
johnny
Ik heb zelf met een paar 50watt lampjes door in de plaats van de weerstand tesolderen kunnen oplossen. Dat zijn van de halogeen lampjes die je normaal voor 12volt/50watt nachtlampjes gebruikt.
Verkrijgbaar bij blokker.
Als je kan solderen of iemand weet, bent je 5 euro kwijt aan onderdelen.
Success
johnny
-
Jmrules
Re: Ventilator stand 1 en 2
Hmm, ik kom er dus net achter dat bij mij alleen stand 1 het niet doet, 2,3 en 4 prima. Is dat ook het zekeringenverhaal of toch de schakelaar?Lauretta schreef:Hallo luitjes,
Ik herinner mij dat de klacht al een keer voorbij gekomen is dat ventilatiestand 1 en 2 uitviel bij Rover 400 series en 45. Ik heb nu hetzelfde probleem. Gewoon een zekeringetje?
-
Bart-K
- The Big Boss
waarschijnlijk ook de zekering, de standen vallen 1 voor 1 uit, totdat je alleen voluit over hebt
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
x-perience
luchtregelaar
bij mij deed stand 1 het niet meer en de regelaar waar de lucht uit moet komen was defect. stand 1 gerepareed en daarna het hele middenconsole eruitgehaald vervolgens de draaiknoppen met een hoop gescheld losgekregen en daar deed ik de ontdekking dat er een plastic "pikkie van 2 cm waar de kabel aan vat zit af was gebroken. dit simpel opgelost door ipv een "pikkie" een boutje van dezelfde grote en breedte te gebruiken. nu heb ik mijn nog nooit gewerkte luchtregelaar.