Pagina 1 van 1

Aankoop van een 220 Coupe Turbo

Geplaatst: ma nov 05, 2012 10:16 pm
door Thodyde
Ook ik heb mij oog laten vallen op een 220, degene uit Sliedrecht.
Nu vraag ik mezef wel af waarom zo'n technisch perfecte 220 door jullie niet opgepakt is als zijnde te koop in dit forum?

Oh en hebben jullie nog tips waar ik op moet letten?

Geplaatst: ma nov 05, 2012 10:50 pm
door Johnny_D
Dat is niet zo moeilijk.
De gene die hem verkoopt is hier ook een soort van lid geweest, maar was erg lastig me te communiceren.
Plus voor de meeste geld dat we allemaal al een auto hebben, en wijnig zijn er naar opzoek.
Persoonlijk zou ik hem graag kopen, maar heb er simpel genoeg geen plek meer voor. Aangezien ik al 4autos heb (waarvan 1 coupe ;) )

Geplaatst: di nov 06, 2012 1:27 am
door tomcat.t16
Tips...

Roest, bij de wielkasten achter. In het gootje in de kofferruimte, onder de achterruit.

Olielekkage (rechtsvoor tussen kop en blok).

Tja, het zijn degelijke machines. Maar ook hier geldt weer... de staat van de auto is afhankelijk van het onderhoud.

Geplaatst: di nov 06, 2012 9:37 am
door Rik
Rover 220 Coupé uit Sliedrecht? Ik kan 'm niet vinden...
Please, enlighten me! :D

Geplaatst: di nov 06, 2012 11:50 am
door Johnny_D
Jawel rik. Is een BRG uit Engeland ingevoerd. Hoogst persoonlijk door mij gespot, en gefofotografeerd ;)

Geplaatst: di nov 06, 2012 11:56 am
door Rik
Op MP bedoel ik :P Of staat 'ie daar niet, is dat die auto die zo onder de sneeuw gefotografeerd is?

Geplaatst: di nov 06, 2012 11:05 pm
door Johnny_D
Yup, dat is hem.

Geplaatst: wo nov 07, 2012 9:36 am
door Thodyde
Bedankt voor de reacties!

Hij heeft niet lang op MP gestaan. Wel op Autoscout.
Hier gaat hij ook van af aangezien ik hem gekocht heb!

Hij gaat weg uit Sliedrecht, nu maar kijken wie hem gaat spotten en waar!

Geplaatst: wo nov 07, 2012 8:35 pm
door p@p@zs
Dat zou al een stuk makkelijker zijn als je je woonplaats invuld.

Woon jij in Groningen, dan komen degene vanuit t zuiden m niet snel tegen denk ik ;)

Geplaatst: wo nov 07, 2012 9:10 pm
door Dr Doggystyle
ik gok noord-brabant misschien omgeving breda ?

Geplaatst: do nov 22, 2012 11:17 pm
door Gerald-17
of yde - de punt gezien de naam... :!:

Geplaatst: vr nov 23, 2012 4:14 pm
door Thodyde
Ondertussen heb ik hem al een paar weken, maar ik zie hem nog niet gespot staan. Maar hij staat in de Haarlemmermeer.

Hij is echt nog helemaal origineel en rijd net als toen ik voor het eerst in een 220 turbo, back in 1993, reed. (Ok dit is een Engelse versie......)

Nu wel even opzoek naar een goede en betrouwbare garage in mijn regio.

Gasklephuis rubbertje gescheurd (zuigt valse lucht aan)

Verder alleen cosmetische punten.
-Spuiten
-Originele velgen herstellen

Geplaatst: vr nov 23, 2012 4:51 pm
door Dr Doggystyle
plaats er maar een foto van dan spotten wij em wel hier voor je :lol: