Groot onderhoud
Geplaatst: do okt 13, 2011 10:30 am
Onlangs is mijn geliefde auto'tje bij de garage geweest voor wat onderhoud. Er is aardig wat gedaan!
Wat wel erg leuk was dat we als leenauto ook een Streetwise meekregen, maar dan een 1.6:

Ik zal er niet bij zeggen wat je dan kwijt bent aan de garage, dat scheelt weer een hele rij berichten over dat het goedkoper kan enzo :P
Het belangrijkste is dat hij weer in topconditie is
- APK keuring
Grote beurt
Distributieriem inc. waterpomp e.d.
Remmen voor zaten op het minimum
Linker stuurkogel had teveel speling
Nieuwe ruitenwissers
Wat wel erg leuk was dat we als leenauto ook een Streetwise meekregen, maar dan een 1.6:

Ik zal er niet bij zeggen wat je dan kwijt bent aan de garage, dat scheelt weer een hele rij berichten over dat het goedkoper kan enzo :P
Het belangrijkste is dat hij weer in topconditie is