Pagina 1 van 1
Zo hoort 't!
Geplaatst: ma mei 09, 2011 7:30 pm
door FMB
Mijn garage heeft even goed laten bestickeren:
ZO HOORT 'T!
www.scheffersautomobielen.nl
Geplaatst: ma mei 09, 2011 9:27 pm
door JD
Geplaatst: ma mei 09, 2011 9:57 pm
door Rik
Nou, eigenlijk hoort er geen Rover op een autoambulance te staan... Maar ik ben bang dat het eerder gewoonte dan uitzondering is.

Geplaatst: ma mei 09, 2011 10:14 pm
door FMB
hij heeft een stuk of 9 of 10 Rovers in vast onderhoud. Hij is vast één van de weinige die in ieder geval nog de moeite neemt om de vikingboot ergens op te plaatsen.

Geplaatst: ma mei 09, 2011 10:15 pm
door metro '82
Het is alleen een foute opbouw
(had eigenlijk een Falkom opbouw moeten zijn)
Geplaatst: ma mei 09, 2011 10:18 pm
door FMB
Deze is geschikt voor B-Rijbewijs. Zal met Falkom opbouw wel een groter rijbewijs nodig hebben?
Geplaatst: ma mei 09, 2011 10:21 pm
door metro '82
Ik weet eigenlijk niet wat er bij ons mogelijk is qua gewichten
