Pagina 1 van 1

Zo hoort 't!

Geplaatst: ma mei 09, 2011 7:30 pm
door FMB
Mijn garage heeft even goed laten bestickeren:
Afbeelding

ZO HOORT 'T!


www.scheffersautomobielen.nl

Geplaatst: ma mei 09, 2011 9:27 pm
door JD
:thumb: :mrgreen:

Geplaatst: ma mei 09, 2011 9:57 pm
door Rik
Nou, eigenlijk hoort er geen Rover op een autoambulance te staan... Maar ik ben bang dat het eerder gewoonte dan uitzondering is. :lol:

Geplaatst: ma mei 09, 2011 10:14 pm
door FMB
hij heeft een stuk of 9 of 10 Rovers in vast onderhoud. Hij is vast één van de weinige die in ieder geval nog de moeite neemt om de vikingboot ergens op te plaatsen. :lol:

Geplaatst: ma mei 09, 2011 10:15 pm
door metro '82
Het is alleen een foute opbouw :(

(had eigenlijk een Falkom opbouw moeten zijn) :D

Geplaatst: ma mei 09, 2011 10:18 pm
door FMB
Deze is geschikt voor B-Rijbewijs. Zal met Falkom opbouw wel een groter rijbewijs nodig hebben?

Geplaatst: ma mei 09, 2011 10:21 pm
door metro '82
Ik weet eigenlijk niet wat er bij ons mogelijk is qua gewichten :oops: