Geek Squad Training UK (de foto spot's)
Geplaatst: zo dec 19, 2010 9:17 pm
Ik ben nu bijna een week weer thuis na 2 weken training in de UK (preston)
en heb aardig wat auto's vast kunnen leggen met mijn Telefoon.
Ik had alleen wel wat meer MG/Rovers verwacht de meeste merken die je zag waren toch de Fransen en (SL)*SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden).
Bij deze de foto's,








En nog ff een paar vette en grappig auto's.
een SMART RALLY wie had dat ooit gedacht.

En mijn toekomstige Bedrijfs auto (binnen 6mnd)





en heb aardig wat auto's vast kunnen leggen met mijn Telefoon.
Ik had alleen wel wat meer MG/Rovers verwacht de meeste merken die je zag waren toch de Fransen en (SL)*SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden).
Bij deze de foto's,








En nog ff een paar vette en grappig auto's.
een SMART RALLY wie had dat ooit gedacht.

En mijn toekomstige Bedrijfs auto (binnen 6mnd)




