Pagina 1 van 1

Geek Squad Training UK (de foto spot's)

Geplaatst: zo dec 19, 2010 9:17 pm
door white_cobra
Ik ben nu bijna een week weer thuis na 2 weken training in de UK (preston)
en heb aardig wat auto's vast kunnen leggen met mijn Telefoon.
Ik had alleen wel wat meer MG/Rovers verwacht de meeste merken die je zag waren toch de Fransen en (SL)*SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden).
Bij deze de foto's,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En nog ff een paar vette en grappig auto's.

een SMART RALLY wie had dat ooit gedacht. :+ :+
Afbeelding
En mijn toekomstige Bedrijfs auto (binnen 6mnd)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: zo dec 19, 2010 9:22 pm
door matthias117
het wil toch nog eens zeggen dat de MG/rovers aan het uitsterven zijn , en dat we diegene die er nog zijn moeten vertroetelen en mooi houden
8)