Geplaatst: wo dec 01, 2010 4:39 pm
Da's volgens mij een oude demo van de importeur in Vianen, en een van de eerste ZT260's in NL, de eerste was nl 16-PJ-BD 
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/