Pagina 1 van 2

NU bij wegmisbruikers

Geplaatst: zo nov 21, 2010 10:04 pm
door tomcat.t16
Geen Gerald... maar een Rover die er een potje van maakt bij Nederweert... wie o wie?

Geplaatst: zo nov 21, 2010 10:42 pm
door Gerald-17
:stick:

Geplaatst: zo nov 21, 2010 10:47 pm
door Järv
Gemist .... 'k kijk alleen maar naar RTL7 Politie op je hielen
Stukken beter dan die nederlandse programma's met die mega schijnheilige presentatoren.

Geplaatst: zo nov 21, 2010 11:30 pm
door tomcat.t16
Vooral die "verrekte mongol" Koos Spee... met het IQ van een visstick...

Die knuppel zegt altijd "meer als" en "beter als"... en dat noemt zich landelijk verkeersofficier van justitie en raadsadviseur van het college van procureurs-generaal. Om over die kabouter maar te zwijgen...

Afbeelding

Afbeelding

Ze zouden de knieschijven van Koos Spee ook aan gort kunnen slaan met een honkbalknuppel, dan hoeft die André de boskabouter niet meer op een kistje te staan :idea:

Geplaatst: zo nov 21, 2010 11:48 pm
door Johnny_D
+1 :mrgreen:

om van te kotsen die gasten

Geplaatst: zo nov 21, 2010 11:58 pm
door Alibaba en de 25 Rovers
Gezien inclusief de gratis preek van mr koos.

Maar wie het is????

Geplaatst: ma nov 22, 2010 12:02 am
door tomcat.t16
Ja, wie was er op 14 juni te laat op zijn werk en rijdt normaal heel rustig
Afbeelding

Zeg dan, above all it's a Rover

Geplaatst: ma nov 22, 2010 10:09 am
door Rik
"En terwijl deze wegpiraat met wel 140 km/h over de autosnelweg raast..." *zucht* :+

Geplaatst: ma nov 22, 2010 10:28 am
door Double A
Rik schreef:"En terwijl deze wegpiraat met wel 140 km/h over de autosnelweg raast..." *zucht* :+
Alsof je die 20km/h merkt op de autostrade :lol:

Geplaatst: ma nov 22, 2010 11:11 am
door Johnny_D
Rik schreef:"En terwijl deze wegpiraat met wel 140 km/h over de autosnelweg raast..." *zucht* :+
[sarcasme]140 :shock: wooooooooow! wat een snelhijd :roll: [/sarcasme]

Geplaatst: ma nov 22, 2010 1:39 pm
door The Flying Dutchman
En dan te bedenken dat die kabouterbarbie de direkteur is van Gatso. Die lulliepieterpoot levert dus onze fijne flitspalen en andere rot truukjes. :evil:

Geplaatst: ma nov 22, 2010 1:52 pm
door tomcat.t16
Dan te bedenken dat hij de neef van Sugar Lee Blooper is... hahaha daar past hij 40 keer in...

En het is ook nog een Griek ook nog

Geplaatst: ma nov 22, 2010 4:09 pm
door Johnny_D
genadeloos afschieten die eikel :evil:

Geplaatst: ma nov 22, 2010 6:14 pm
door 118GTR
Die kabouter kan er natuurlijk weinig aan zijn lengte doen, maar aan al het andere zou het toch eens stevig moeten werken.

Die bijvoegsels van ze:"wegpiraat", "snelheidsduivel", "racen" en dan hebben we het meestal over 20km/h te hard op een kaarsrechte weg met weinig verkeer.

En dan worden de echt gevaarlijk/irritante overtredingen vaak weggewuifd: gordels, richting-aan-geven, kleven, links-houden.
Echt alleen snelheid, telefoon en roodlicht(daar ben ik het wel 100% mee eens), voor de rest mag je doen waar je zin in hebt.

Geplaatst: ma nov 22, 2010 6:30 pm
door matthias117
ik ben belg maar kijk ook wel eens naar veronica op vrijdag avond, vroeger keek ik ook weg misbruikers, maar hoe meer ik er naar kijk hoe een grotere 'degout' ik van die kerels krijg, die lange met z'n preek altijd word ik gek van, en die kleine staat gewoon alles af te lezen , kan niet eens deftig presenteren , neeh, nu gaat veronica pas op als top gear begint
wat een zeikerds ook :shock:

Geplaatst: ma nov 22, 2010 6:47 pm
door tomcat.t16
Wat is er mis met lekker doorrijden op een overzichtelijke weg waar zich op dat moment geen andere weggebruikers bevinden? Waar ik me mateloos aan irriteer zijn;
Mensen die te langzaam rijden.
Mensen die te lang wachten bij een rotonde.
Bumperklevers.
Mensen die bellen en niet opletten.
Mensen die geen richting aangeven.
Mensen die met 1km/h over de rotonde rijden.

:wall: