Stotteren in z`n twee Rover 214Si
Geplaatst: di nov 16, 2010 10:51 pm
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn autotje..
Als ik van de 3 terug schakel naar de 2 ( bijv. :net voor de bocht ) dan hapert en stottert de auto een beetje ( bijv .: net na de bocht) dit is na een seconde of 2 ook weer weg en rijdt verder ook goed. Auto valt nooit uit en schakelt verder ook goed. Loopt goed stationair (1000 rpm)
Iemand een idee wat het kan zijn ??
Ik heb er al nieuwe bougies en zitten + complete koppakingset en distributieriem ( net 1050 km mee gereden)
Alvast bedankt!
Groeten Michel
Ik heb een probleem met mijn autotje..
Als ik van de 3 terug schakel naar de 2 ( bijv. :net voor de bocht ) dan hapert en stottert de auto een beetje ( bijv .: net na de bocht) dit is na een seconde of 2 ook weer weg en rijdt verder ook goed. Auto valt nooit uit en schakelt verder ook goed. Loopt goed stationair (1000 rpm)
Iemand een idee wat het kan zijn ??
Ik heb er al nieuwe bougies en zitten + complete koppakingset en distributieriem ( net 1050 km mee gereden)
Alvast bedankt!
Groeten Michel