Pagina 1 van 1

Stotteren in z`n twee Rover 214Si

Geplaatst: di nov 16, 2010 10:51 pm
door MichelD
Hallo,


Ik heb een probleem met mijn autotje..
Als ik van de 3 terug schakel naar de 2 ( bijv. :net voor de bocht ) dan hapert en stottert de auto een beetje ( bijv .: net na de bocht) dit is na een seconde of 2 ook weer weg en rijdt verder ook goed. Auto valt nooit uit en schakelt verder ook goed. Loopt goed stationair (1000 rpm)

Iemand een idee wat het kan zijn ??

Ik heb er al nieuwe bougies en zitten + complete koppakingset en distributieriem ( net 1050 km mee gereden)

Alvast bedankt!

Groeten Michel

Geplaatst: wo nov 17, 2010 12:07 am
door Robbrm
is het de motor die je echt hoort stotteren of is het de wagen die je voelt.
heb het namelijk laatst gehad met een kapotte motorsteun van een 600.

Geplaatst: do nov 18, 2010 12:40 pm
door MichelD
Volgens mij (leek) is het echt de motor, het is alleen maar in de twee als je dan het gas los laat dan stottert ie een beetje . doet het niet altijd.

Geplaatst: do nov 18, 2010 7:32 pm
door JD
hoe oud is je brandstoffilter ?

Geplaatst: vr nov 19, 2010 11:35 am
door roland
Ik weet niet of een rover vol elektronische ontsteking heeft of nog met
Draaiende rotor maar bij mijn was deze storing ook zo heb toen ook alles
vervangen maar niets hielp toen bleek er dus een klein beetje speeling
te zitten op de rotoras. (vooral bij rontondes en bochten.)