Stationair niet lekker
Geplaatst: di nov 09, 2010 12:48 pm
Hya,
Was nu al de tweede keer dat de Rover 214 stationair tegen de 2000 toeren pm aanliep, terwijl hij in de versnelling prima loopt. Hij trilt dan ook redelijk heftig. Als ik opnieuw start loopt hij een stuk minder toeren maar blijft hij onregelmatig schommelen tussen de 800-1200 toeren. Nu heb ik laatst een grote beurt gehad en daarbij is de verdeelkap ook al vervangen, de bougies, etc. dus ik vroeg me af waar dit aan kan liggen en hoe op te lossen want kan er wel mee rijden, maar liever niet op deze manier haha.
ALvast bedankt
Was nu al de tweede keer dat de Rover 214 stationair tegen de 2000 toeren pm aanliep, terwijl hij in de versnelling prima loopt. Hij trilt dan ook redelijk heftig. Als ik opnieuw start loopt hij een stuk minder toeren maar blijft hij onregelmatig schommelen tussen de 800-1200 toeren. Nu heb ik laatst een grote beurt gehad en daarbij is de verdeelkap ook al vervangen, de bougies, etc. dus ik vroeg me af waar dit aan kan liggen en hoe op te lossen want kan er wel mee rijden, maar liever niet op deze manier haha.
ALvast bedankt