Pagina 1 van 1

2x 75 Tourer

Geplaatst: ma nov 08, 2010 8:20 pm
door Robbrm
zaterdag ochtend nadat ik Marvon tegenkwam heb ik deze wagens ook nog gespot.. weet alleen niet waar ook alweer, maar gelukkige heb ik de foto's nog
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: ma nov 08, 2010 8:22 pm
door matthias117
wat een mooie automobielen zijn het toch he :inlove:

Geplaatst: ma nov 08, 2010 9:53 pm
door bam
Mooi he je zal zo'n bak hebben en dan met originele 18 inch straights 8)

Geplaatst: di nov 09, 2010 12:47 am
door arjan_m
Ja, das pech hebben Bas.....

We hebben het slecht.... :mrgreen:

Geplaatst: di nov 09, 2010 8:43 am
door Thomas
Die blauwe staat nu te koop :shock:
http://link.marktplaats.nl/394481603

Geplaatst: di nov 09, 2010 1:31 pm
door arjan_m
Idd! Toevallig!

Wel bij ACC, dus dat is oppassen, dat zijn en blijven boeven....

Geplaatst: di nov 09, 2010 6:46 pm
door bam
idd afblijven

Re: 2x 75 Tourer

Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:04 pm
door MARTIN
Robbrm schreef:zaterdag ochtend nadat ik Marvon tegenkwam
:mrgreen: ik zag je inderdaad met je cam stoeien ;)

Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:17 pm
door matthias117
die donkere 75 tourer, heeft die geen NAVI? ik dacht dat die modules navi hadden :?
of ik vergis mij weel :lol:

Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:27 pm
door Thomas
Nee, kan wel, maar dan moeten daar rechts ook knopjes zitten ;) , lowline navi is het dan. Zoals hier:

Afbeelding

Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:30 pm
door matthias117
ah, ik wist het wel, een vriend van me z'n vader heeft die erin zitten, wist wel niet dat je daar dan nog eens 2 typetjes in hebt zitten weer wat bij geleerd
btw, hoe klinkt die rover vrouw eigenlijk???
want die stem in onze nieuwe auto (seat alhambra style) is niet om aan te horen, ze hebben net een gevangenisbewaakster laten inspreken :lol:
duitse ... :mrgreen:

Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:32 pm
door Thomas
:lol:

Weet niet hoe die in de 75 klinkt, wij hebben die module zonder de lowline-navi namelijk ;) ( zoals die blauwe dus )

Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:43 pm
door matthias117
waarschijnlijk aangenaam zoals 99 procent van de rover rijders zelve, die duitsers daar in tegen, die gaan voor hun stemmen naar een of ander zwaar gevangenenkamp gek zijn ze gewoon :lol:
het enige voordeel dat het heeft is dat je niet anders durft dan ernaar te luisteren, maar dan stuurd ze je nog verkeerd ook :?