Pagina 1 van 1
2x 75 Tourer
Geplaatst: ma nov 08, 2010 8:20 pm
door Robbrm
zaterdag ochtend nadat ik Marvon tegenkwam heb ik deze wagens ook nog gespot.. weet alleen niet waar ook alweer, maar gelukkige heb ik de foto's nog

Geplaatst: ma nov 08, 2010 8:22 pm
door matthias117
wat een mooie automobielen zijn het toch he

Geplaatst: ma nov 08, 2010 9:53 pm
door bam
Mooi he je zal zo'n bak hebben en dan met originele 18 inch straights

Geplaatst: di nov 09, 2010 12:47 am
door arjan_m
Ja, das pech hebben Bas.....
We hebben het slecht....

Geplaatst: di nov 09, 2010 8:43 am
door Thomas
Geplaatst: di nov 09, 2010 1:31 pm
door arjan_m
Idd! Toevallig!
Wel bij ACC, dus dat is oppassen, dat zijn en blijven boeven....
Geplaatst: di nov 09, 2010 6:46 pm
door bam
idd afblijven
Re: 2x 75 Tourer
Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:04 pm
door MARTIN
Robbrm schreef:zaterdag ochtend nadat ik Marvon tegenkwam
ik zag je inderdaad met je cam stoeien
Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:17 pm
door matthias117
die donkere 75 tourer, heeft die geen NAVI? ik dacht dat die modules navi hadden
of ik vergis mij weel

Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:27 pm
door Thomas
Nee, kan wel, maar dan moeten daar rechts ook knopjes zitten

, lowline navi is het dan. Zoals hier:

Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:30 pm
door matthias117
ah, ik wist het wel, een vriend van me z'n vader heeft die erin zitten, wist wel niet dat je daar dan nog eens 2 typetjes in hebt zitten weer wat bij geleerd
btw, hoe klinkt die rover vrouw eigenlijk???
want die stem in onze nieuwe auto (seat alhambra style) is niet om aan te horen, ze hebben net een gevangenisbewaakster laten inspreken
duitse ...

Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:32 pm
door Thomas
Weet niet hoe die in de 75 klinkt, wij hebben die module zonder de lowline-navi namelijk

( zoals die blauwe dus )
Geplaatst: wo nov 10, 2010 9:43 pm
door matthias117
waarschijnlijk aangenaam zoals 99 procent van de rover rijders zelve, die duitsers daar in tegen, die gaan voor hun stemmen naar een of ander zwaar gevangenenkamp gek zijn ze gewoon
het enige voordeel dat het heeft is dat je niet anders durft dan ernaar te luisteren, maar dan stuurd ze je nog verkeerd ook
