Pagina 1 van 1

brm bergen op zoom

Geplaatst: za nov 06, 2010 9:22 pm
door MARTIN
:mrgreen: ik had vanmorgen een BRM aan mijn staart hangen
angeleyes en dagrijlampen in de ondergrill.
wie was dat ook al weer :?: ;)

Geplaatst: za nov 06, 2010 10:04 pm
door MARTIN
:mrgreen: yep dat was hem

Geplaatst: ma nov 08, 2010 12:44 am
door Robbrm
jaa.. heb nog foto's ervan :D
was wel leuk ff met z'n 2e de bocht door :D

Geplaatst: ma nov 08, 2010 8:12 pm
door Robbrm
Marvon bij bergen op zoom.
Afbeelding
8)

Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:08 pm
door MARTIN
:mrgreen: ik dacht die haakt nog wel ff aan ;)

Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:12 pm
door Robbrm
haha, jaah ik deed het ff op het gemakje, had nog veel Km's voor de boeg, (even een vriendin uit alphen aan de rijn ophalen, terug naar zeeland en de volgende dag weer terug)
maar vond het wel mooi om zo'n nette ZS te zien :D

Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:20 pm
door MARTIN
:mrgreen: thanx