Pagina 1 van 1
brm bergen op zoom
Geplaatst: za nov 06, 2010 9:22 pm
door MARTIN
ik had vanmorgen een BRM aan mijn staart hangen
angeleyes en dagrijlampen in de ondergrill.
wie was dat ook al weer
Geplaatst: za nov 06, 2010 10:04 pm
door MARTIN
yep dat was hem
Geplaatst: ma nov 08, 2010 12:44 am
door Robbrm
jaa.. heb nog foto's ervan
was wel leuk ff met z'n 2e de bocht door

Geplaatst: ma nov 08, 2010 8:12 pm
door Robbrm
Marvon bij bergen op zoom.

Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:08 pm
door MARTIN
ik dacht die haakt nog wel ff aan
Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:12 pm
door Robbrm
haha, jaah ik deed het ff op het gemakje, had nog veel Km's voor de boeg, (even een vriendin uit alphen aan de rijn ophalen, terug naar zeeland en de volgende dag weer terug)
maar vond het wel mooi om zo'n nette ZS te zien

Geplaatst: wo nov 10, 2010 8:20 pm
door MARTIN
thanx