Pagina 1 van 1
Coupé voor de hoofdprijs, dit keer niet Robert220TC z'n ex.
Geplaatst: ma okt 11, 2010 9:24 pm
door Rik
Geplaatst: ma okt 11, 2010 9:29 pm
door Steven Rover
Zeer duur, maar ook nog heel mooi
Tja, nu nog wachten op een liefhebber die Wel geld heeft, ik heb een hele mooie voor weinig

Geplaatst: ma okt 11, 2010 9:32 pm
door Järv
"Mooiste in NL" & "geen auto voor onervaren rijders"...... diiieeep triiiiieeeeest

Geplaatst: ma okt 11, 2010 10:21 pm
door Rik
Als 'ie denkt een leuk handeltje te hebben heeft 'ie wel pech zeg!

Geplaatst: ma okt 11, 2010 10:46 pm
door Järv
Ik hoop dat hij niet dezelfde fout gaat maken als ik met de mijne toen..
... in de category "Honda" met als kop "zoek je iets aparters dan een civic coupé?"
Als ik een euro had gekregen voor elke "
goeidag mienier, U heeft t'koop zivik koepé? Ik graag wil koop ... wat laagzt prais?"

Geplaatst: ma okt 11, 2010 11:16 pm
door Silly CVT
Ziet er opzich keurig uit maar mensen wat een kansloos bedrag... 
Geplaatst: di okt 12, 2010 10:24 am
door Johnny_D
mooie auto, alleen veeeeel te duur inderdaad.
zal ik is gaan proef rijde? kzit toch een week thuis niks te doen

Geplaatst: di okt 12, 2010 11:12 am
door Mark16v
Zal er wel op willen verdienen, als hij hem voor 3k gekocht heeft krijgt hij natuurlijk alle importkosten er nog bij...
Het probleem is dat ze ondertussen wel zeldzaam zijn, maar niet "gewild" of "klassiek".
Geplaatst: di okt 12, 2010 7:14 pm
door arjen
Wel superduur ja. En lelijke velgen eronder!
Geplaatst: di okt 12, 2010 8:01 pm
door Bart-K
Ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar die prijs is echt veel te hoog.