Pagina 1 van 1

Rover 75 Bij de leukste verborgen cameragrap van NL

Geplaatst: ma okt 04, 2010 9:12 pm
door Rvelleko
Was wel een goeie grap, maar met je voet tegen een Rover aan kan natuurlijk niet :stick:

Geplaatst: ma okt 04, 2010 11:53 pm
door Steven Rover
enig idee wanneer het ongeveer was, zodat we het terug kunnen zien op programma gemist of iets dergelijks? :lol:

Geplaatst: di okt 05, 2010 12:59 am
door Rvelleko
Ik denk ongeveer op de helft waarbij de Wolff mensen in de maling ging nemen

Geplaatst: di okt 05, 2010 12:43 pm
door JD
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1087096/ ... 092/page=1

bij ongeveer 28 minuten, ma is niet zo heel spectaculair hoor ;)

Geplaatst: di okt 05, 2010 12:46 pm
door zs-freak
In de reclame van de "ruime" Skoda Octavia (met die teddybeer) is de andere auto ook een Rover 75!

Geplaatst: di okt 05, 2010 1:17 pm
door Steven Rover
Hahahah, je ziet wel dat de Rover rijder stijl heeft....of tenminste zuinig is op haar Rover :mrgreen:

Geplaatst: di okt 05, 2010 7:40 pm
door matthias117
hé let wel even op he
en
blijf wel beleefd he
je ziet dat een rover rijder het niet zo heeft op van die platte slechtgeplaatste humor :lol:

Geplaatst: ma okt 18, 2010 3:12 pm
door VandenPlas
SBS6 blijft toch een camping omroep ;)