Pagina 1 van 1

Automatische vergrendeling

Geplaatst: wo sep 29, 2010 9:48 am
door BBergman
Yo Fellows!

Misschien dat iemand van jullie dit weet per ongelijk..
Als ik weg rij, worden automatisch alle deuren vergrendeld. Ik irriteer me daar mateloos aan omdat ik vaak even de auto ophaal, een X aantal meter verderop stop om m'n vrouw in te laten stappen. Maar voor dat kan, moet ik eerst weer de deuren ontgrendelen.

Ik loop al een tijdje te googlen hiernaar, maar kan het niet vinden. Is er ergens een mogelijkheid om dit uit te schakelen?

Vast mijn dank!

Cheers!

Geplaatst: wo sep 29, 2010 11:14 am
door bam
Bij de Rover 75 kan de dealer dat instellen. Mogelijk ook bij die van jou.

Geplaatst: wo sep 29, 2010 11:43 am
door BBergman
Ik was daar al een beetje bang voor eigenlijk.
Had gehoopt dat ik er iets zelf aan kon doen :P Scheelt me weer een ritje

Geplaatst: wo sep 29, 2010 12:40 pm
door JD
mijn 25 doet dat niet :?
die blijft gewoon open tijdens het rijden

Geplaatst: wo sep 29, 2010 4:16 pm
door MARTIN
:mrgreen: als het goed is zit er op het dash een knop met een slotje,
als je deze indrukt gaat hij weer van slot.
houd je hem langer dan 2 sec ingedrukt dan gaat het alarm af.

bij mijn zs werk dit ook zo

Geplaatst: wo sep 29, 2010 4:19 pm
door BBergman
Ik heb op mijn dash eigenlijk geen knop met slotje zitten?
Ik moet hem met zo'n remote controle ding van het slot halen.

Dat maakt het overigens extra vervelend, ergens achter je stuur zoeken op die sleutelhanger, en standaard eerst het verkeerde knopje indrukken :S :P

Geplaatst: wo sep 29, 2010 6:13 pm
door littldevil
mijn zr doet dat ook niet en kzou liever hebben dat gij dat wel doet omwille van antwerpen en niet zo zuiver volkje dat er rond woont

Geplaatst: wo sep 29, 2010 6:25 pm
door nl_joker_nl
Ja gewoon even naar de dealer rijden, mijn zr had het eerst ook maar ik kon de deuren ook helemaal niet meer open krijgen nadat ik ging rijden. Wanneer ik stil stond gingen ze ook niet meer open.

Bij de dealer is het nog geen 5 minuten werk

Geplaatst: do sep 30, 2010 9:00 am
door BBergman
ok, ik ben overtuigd :P
Tijd voor weer een tripje naar de garage... zo worden nog eens rijk van me :S :P

Geplaatst: vr okt 08, 2010 11:48 pm
door MARTIN
:mrgreen: heb je niet deze knoppen dan?

Afbeelding

Geplaatst: za okt 09, 2010 7:37 pm
door FMB
Wat hoort er eigenlijk op die knop die leeg is?
Ik heb al redelijk wat Streetwise's gezien op Mplaats (vind leuke auto) maar geen één heeft daar iets op zitten?

Geplaatst: za okt 09, 2010 11:29 pm
door MARTIN
:mrgreen: stoelverwarming

Geplaatst: zo okt 10, 2010 10:30 am
door FMB
haha thnx :mrgreen: kan ik ook weer lekker slapen |:)

Geplaatst: di okt 12, 2010 11:30 am
door BBergman
Ik zal ff een foto maken van m'n dashboard Marvon, van de knoppen die jij heb mis ik er een paar! :(