Pagina 1 van 1

niels 25 @ Gr8 streetperformance

Geplaatst: za sep 25, 2010 10:00 am
door Niels 25
vandaag de nieuwe Gr8 streetperformance weest halen en gezien dat mijn wagen er in staat. de foto is genomen @back to basics meeting.

Geplaatst: za sep 25, 2010 7:06 pm
door english pride
de max e als je auto er opeens in verschijnt

ik heb dat een jaar of 2 ook eens meegemaakt
eerst een klein fototje zoals al de rest en dan de volgende pagina ongeveer een halve bladzijde

ik vond het een enorm goed gevoel om dat te zien

was ook in de gr8

Geplaatst: za sep 25, 2010 8:49 pm
door Niels 25
ja, heeft een heel goed gevoel.
heb die Gr8 hier ook nog liggen waar jou auto in staat :D

Geplaatst: za sep 25, 2010 8:51 pm
door Dr Doggystyle
cool
heeft iemand een foto ervan (van beide editie van de Gr8) ?
altijd leuk om in een boekje te staan
zou ik ook wel een keer willen met de 400

Geplaatst: zo sep 26, 2010 11:05 am
door english pride
Niels 25 schreef:ja, heeft een heel goed gevoel.
heb die Gr8 hier ook nog liggen waar jou auto in staat :D
ah super 8)

Geplaatst: ma sep 27, 2010 9:36 pm
door littldevil