Pagina 1 van 1

Auto verlagen maar...

Geplaatst: vr sep 24, 2010 9:13 am
door Boekie
Ik wil het Rovertje van mijn schoonmoeke eigenlijk verlagen. Maar... ik ben bang dat dit te veel van het confort gaat eisen. Ik wil (in dit geval) niet zo'n kneiterharde stuiterende bak hebben. Aan de andere kant vind ik wel dat ie goed naar beneden moet. Is dit mogelijk?

Geplaatst: vr sep 24, 2010 10:41 am
door tomcat.t16
MGkevin heeft nog een airride kit over. Maar waarom wil je schoonmoeders auto verlagen?? :lol:

Geplaatst: vr sep 24, 2010 12:22 pm
door Boekie
Persoonlijk hou ik niet zo van hoge auto's.

Maaruuh het moet wel allemaal budget zijn natuurlijk. Airide is niet echt de bedoeling.

Bedenk me net dat ik nog een setje VI dempers heb liggen. Zo goed als nieuw. Die verlagen toch ook iets?

Geplaatst: vr sep 24, 2010 12:27 pm
door Rvelleko
Ik heb nog een complete VMaxx set liggen ;)

Geplaatst: vr sep 24, 2010 12:30 pm
door tomcat.t16
Slijptol dan maar? En je hebt toch geen tijd om de auto te verlagen... man, jij hebt niet genoeg aan 24 uren in een dag...

Geplaatst: vr sep 24, 2010 12:53 pm
door Bart-K
Misschien een rare vraag, maar waarom ga je bezig met de auto van je schoonmoeder terwijl je eigen auto's de aandacht veel beter kunnen gebruiken??

Geplaatst: vr sep 24, 2010 11:22 pm
door Boekie
De dagen zijn veel te kort idd. Damm man. Mijn eigen autotjes zijn zondag aan de beurt. Die hebben wel de hoogste prioriteit. De 116 doet het zondag weer hoop ik. Als mijn garage nou es om de hoek zat...

@rvelleko
bedankt voor de Vmaxxjes maar das toch weer net niet wat ik zoek. Ik had een schroefsetje van Vmaxx onder de golf cabrio en die dingen waren vrij hard afgeveerd. Wel heel stoer voor onder een Golfje (Of niet Bart :p ) of 200tje maar niet echt voor onze moeke :mrgreen:

Geplaatst: vr sep 24, 2010 11:56 pm
door Rvelleko
Ah, maar 't is geen schroefset, gewoon dempers met veren ;)