Pagina 1 van 1

HELP!

Geplaatst: di sep 07, 2010 11:55 pm
door FMB
Net koppeling laten vervangen maar nu werkt de verlichting maar half. D.w.z. maakt niet uit of de lichtknop naar stads- of dimlichten wordt gedraaid hij blijft op stadslichten steken, dus kan de auto nu niet ophalen en morgen ook niet om 5.45 weg rijden in 't donker. Ze komen er maar niet uit bij de garage... hier iemand een idee?

Geplaatst: wo sep 08, 2010 12:58 am
door 118GTR
zomaar een gokje: De massa kabel die bij de startmotor opgeschroeft wordt.

Geplaatst: wo sep 08, 2010 5:54 am
door FMB
Ik ga het eens voorschotelen, thnx voor de snelle reactie.

Geplaatst: wo sep 08, 2010 7:58 am
door tomcat.t16
118GTR schreef:zomaar een gokje: De massa kabel die bij de startmotor opgeschroeft wordt.
+1, iets anders kon ik ook niet bedenken.

Ik heb zelf ook wel eens een massakabel over het hoofd gezien. Dan krijg je soms vreemde toestanden.

Geplaatst: do sep 09, 2010 8:56 pm
door FMB
't is iets met het groot licht. Ik moet nu dus groot licht aanzetten en uitzetten om te wisselen tussen dim en stadslicht :? ... haha
achja... 't blijft een Rover... kan 't wel waarderen haha.. :lol:
Wederom koppelingsplaat vervangen nu met meer succes gelukkig...

Geplaatst: do sep 09, 2010 9:53 pm
door tomcat.t16
? huh, hebben ze WEER de koppelingsplaat vervangen? WTF? Omdat de lamp niet werkte of was waren ze de drukgroep vergeten ofzo ;)

Geplaatst: vr sep 10, 2010 5:57 pm
door FMB
:fiew: