Pagina 1 van 1
CV werk niet en de nood kode ook niet
Geplaatst: wo sep 01, 2010 4:42 pm
door Johann Dotinga
Hallo aan allen, ik ben nieuw op dit forum en wellicht is dit onderwerp al behandeld.
Ik heb een Rover214 SI (mooi groen) gekocht en kon tot vandaag gewoon er mee rijden geen problemen met de CV maar sinds vanmiddag werkt er niks meer

geen CV , startonderbreking en met de nood kode ook geen succes .
Dealer in Zutphen gebeld Denk dat de handzender vervangen dient te worden (

kost €70 en €130 voor het instellen) maar ben ik het bezit van een nieuwe.
Heeft iemand een idee

hoe we de nieuwe kunnen programmeren? of de auto gewoon weer kunnen starten??
Geplaatst: wo sep 01, 2010 4:51 pm
door Grade
stap 1 hoe is de toestand van de batterij?
stap 2 op alle contactstanden meerdere malen op de knoppen drukken
stap 3 is volgens mij de de deur aan de passagierskant met de hand op slot doen en open doen aan de buitenkant met de sleutel
stap 4 zou kunnen zijn om de stroom er even af te halen
stap 5 de bedrading in de achterklep controleren
stap 6 zou inderdaad de dealer zijn, en vreemd dat de code niet werkt.. Probeer eens bij het 2e en 4e nummer er 1 bij op te tellen
Geplaatst: wo sep 01, 2010 5:06 pm
door Steven Rover
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn handzenders.
Had ook een nieuwe handzender nodig + programmering. Daarna deed hij het weer perfect. Ook via zuthpen
Maar eerst even een nieuwe batterij proberen! kan je een hoop schelen qua kosten

Geplaatst: do sep 02, 2010 11:14 am
door Johann Dotinga
Grade schreef:stap 1 hoe is de toestand van de batterij?
stap 2 op alle contactstanden meerdere malen op de knoppen drukken
stap 3 is volgens mij de de deur aan de passagierskant met de hand op slot doen en open doen aan de buitenkant met de sleutel
stap 4 zou kunnen zijn om de stroom er even af te halen
stap 5 de bedrading in de achterklep controleren
stap 6 zou inderdaad de dealer zijn, en vreemd dat de code niet werkt.. Probeer eens bij het 2e en 4e nummer er 1 bij op te tellen
Stap 1 nieuwe batterij erin gezet.
Stap 2 meerder malen en gelijktijdig op de knoppen gedrukt.
stap 3 dit nog niet geprobeerd gaan we doen.
stap 4 stroom er af ? van de handbediening of van de accu(auto)?
stap 5 gaan we ook doen
Stap 6 wanneer we bij de laatste aan komen en het aantal invoeren gaat de claxon af en dan zijn we nog niet bij het juiste getal.
Maar we gaan stap 3 en 5 eerst proberen
THX
Geplaatst: do sep 02, 2010 5:59 pm
door Grade
nou stomtoevallig, gisteren een reaktie geplaatst vandaag met hetzelfde punt gezeten, maar batterij vervangen en hij deed het weer.
stap 1 check
stap 2 Ook met de sleutel in het contact?
stap 3 nog te doen
stap 4 Accu, met het vervangen van de batterij heb je de stroom al van de handzender afgehaald nou.
stap 5 nog te doen, rubber rechts naar beneden halen
stap 6 probeer eens bij het 2e en 4e nummer er 1 bij op te tellen dit al geprobeerd?
Geplaatst: do sep 02, 2010 9:44 pm
door Johann Dotinga
Zo, eindelijk na vaak proberen heb ik dan eindelijk met behulp van de code die je met de sleutel moet invoeren de %_#$&"_#$ #_$&#" $ #")!''()__( startonderbreking eraf

:D:D
Auto rijdt en doet gwn normaal
Thanks voor alle hulp !!!