Pagina 1 van 1

CV werk niet en de nood kode ook niet

Geplaatst: wo sep 01, 2010 4:42 pm
door Johann Dotinga
Hallo aan allen, ik ben nieuw op dit forum en wellicht is dit onderwerp al behandeld. :?:
Ik heb een Rover214 SI (mooi groen) gekocht en kon tot vandaag gewoon er mee rijden geen problemen met de CV maar sinds vanmiddag werkt er niks meer :( geen CV , startonderbreking en met de nood kode ook geen succes .
Dealer in Zutphen gebeld Denk dat de handzender vervangen dient te worden ( :cry: kost €70 en €130 voor het instellen) maar ben ik het bezit van een nieuwe.
Heeft iemand een idee :idea: hoe we de nieuwe kunnen programmeren? of de auto gewoon weer kunnen starten??

Geplaatst: wo sep 01, 2010 4:51 pm
door Grade
stap 1 hoe is de toestand van de batterij?
stap 2 op alle contactstanden meerdere malen op de knoppen drukken
stap 3 is volgens mij de de deur aan de passagierskant met de hand op slot doen en open doen aan de buitenkant met de sleutel
stap 4 zou kunnen zijn om de stroom er even af te halen
stap 5 de bedrading in de achterklep controleren
stap 6 zou inderdaad de dealer zijn, en vreemd dat de code niet werkt.. Probeer eens bij het 2e en 4e nummer er 1 bij op te tellen

Geplaatst: wo sep 01, 2010 5:06 pm
door Steven Rover
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn handzenders.

Had ook een nieuwe handzender nodig + programmering. Daarna deed hij het weer perfect. Ook via zuthpen ;)

Maar eerst even een nieuwe batterij proberen! kan je een hoop schelen qua kosten ;)

Geplaatst: do sep 02, 2010 11:14 am
door Johann Dotinga
Grade schreef:stap 1 hoe is de toestand van de batterij?
stap 2 op alle contactstanden meerdere malen op de knoppen drukken
stap 3 is volgens mij de de deur aan de passagierskant met de hand op slot doen en open doen aan de buitenkant met de sleutel
stap 4 zou kunnen zijn om de stroom er even af te halen
stap 5 de bedrading in de achterklep controleren
stap 6 zou inderdaad de dealer zijn, en vreemd dat de code niet werkt.. Probeer eens bij het 2e en 4e nummer er 1 bij op te tellen
Stap 1 nieuwe batterij erin gezet.
Stap 2 meerder malen en gelijktijdig op de knoppen gedrukt.
stap 3 dit nog niet geprobeerd gaan we doen.
stap 4 stroom er af ? van de handbediening of van de accu(auto)?
stap 5 gaan we ook doen
Stap 6 wanneer we bij de laatste aan komen en het aantal invoeren gaat de claxon af en dan zijn we nog niet bij het juiste getal.
Maar we gaan stap 3 en 5 eerst proberen
THX

Geplaatst: do sep 02, 2010 5:59 pm
door Grade
nou stomtoevallig, gisteren een reaktie geplaatst vandaag met hetzelfde punt gezeten, maar batterij vervangen en hij deed het weer.

stap 1 check
stap 2 Ook met de sleutel in het contact?
stap 3 nog te doen
stap 4 Accu, met het vervangen van de batterij heb je de stroom al van de handzender afgehaald nou.
stap 5 nog te doen, rubber rechts naar beneden halen
stap 6 probeer eens bij het 2e en 4e nummer er 1 bij op te tellen dit al geprobeerd?

Geplaatst: do sep 02, 2010 9:44 pm
door Johann Dotinga
Zo, eindelijk na vaak proberen heb ik dan eindelijk met behulp van de code die je met de sleutel moet invoeren de %_#$&"_#$ #_$&#" $ #")!''()__( startonderbreking eraf :D:D:D

Auto rijdt en doet gwn normaal :D

Thanks voor alle hulp !!!