Pagina 1 van 1
2 losse draden in de kofferbak
Geplaatst: do aug 19, 2010 5:31 pm
door MichelD
Hallo ,ik heb een rover 214SI sinds 3 weken, nu zag ik in de kofferbak 2 losse draden liggen. Zie foto`s voor kabeltjes.
Iemand een idee waar het voor kan zijn ?? alles werkt verder naar behoren ( volgens mij)
Alvast bedankt !!

Geplaatst: do aug 19, 2010 5:41 pm
door Yme
zou je de foto's kleiner kunnen maken? dat maakt het wat makkelijk met het bekijken ervan...
Geplaatst: do aug 19, 2010 5:47 pm
door MichelD
goed idee
(Y)
Geplaatst: do aug 19, 2010 5:52 pm
door Yme
Heb je ze ook getraced? met andere woorden, weet je waar ze heen lopen? Lijkt mij als draden waar je iets externs op aan kan sluiten dus dat ze niet in de auto horen van de fabriek af
Geplaatst: do aug 19, 2010 5:56 pm
door MichelD
nee nog niet , maar ben dan ook niet zo super handig met dat soort dingen. Ik denk ook dat het er later is bij ingezet maar waavoor vroeg ik me af :P
Geplaatst: do aug 19, 2010 6:02 pm
door Yme
hmm moeilijk te zeggen...in ieder geval de gele draad lijkt me de + en de zwarte draad de -. Wat dat andere blok is geen flauw idee, daar kan je achter komen door te kijken waar hij heen loopt.
Geplaatst: do aug 19, 2010 6:15 pm
door MichelD
Volgens mij , is het een kabel voor een versterker ?? zag net een paar kabeltjes die er wel erg oplijken. ( via google en dan car amp connector)
Iemand een idee als dit kan kloppen ??
Geplaatst: do aug 19, 2010 6:18 pm
door Yme
Zou best kunnen, heb er zelf geen 1 inzitten of echt bijster veel verstand van subs en versterkers
Geplaatst: do aug 19, 2010 6:38 pm
door JD
die witte stekker zou van een versterker kunnen zijn. zitten er toevallig 3 contactpunten in ?
en die andere is voor mij onbekend. Misschien iets van een snoer voor een cd wisselaar ?
Geplaatst: do aug 19, 2010 6:38 pm
door The Flying Dutchman
CD wisselaar?
Geplaatst: do aug 19, 2010 6:39 pm
door tomcat.t16
Die zwarte is voor een CD wisselaar, ik denk zelf voor een JVC...
Geplaatst: do aug 19, 2010 10:16 pm
door Johnny_D
De zwarte is inderdaad van een cd wissellaar en de andere is de + en de - er van
Geplaatst: do aug 19, 2010 10:44 pm
door 620di98
Volgens mij issie inderdaad van een cd-wisselaar die in de koffer heeft gezeten. In mijn vorige auto zaten deze ook maar dan met de cd-wisselaar (sony) er ook nog aan

Geplaatst: vr aug 20, 2010 2:01 pm
door MichelD
Dank u danku mensen

, is dat weer duidelijk.