Pagina 1 van 1

Cadilac aangereden

Geplaatst: di aug 10, 2010 2:23 pm
door BBergman
Moet ik weer meemaken..

Rij ik bij ons langs de rijn naar m'n ouders toe. Rijd er een prachtige cadilac voor me, minstens een jaar of 30 oud, met nog van die grote vleugels over de voorwielen. (vraag me niet welk type :P )

Opeens zie ik de linker wieldop loskomen, en die begint voor me uit te rollen! :S.
Door tegenliggers kon ik er niet doorheen, en met een auto achter me kon ik niet hard remmen.
Je raad het al, ik raak de wieldop.. :'(

Nu zitten er een drietal kleine krasjes in m'n bumper, moet ik nog eens weg zien te werken.

Uiteraard, gezien dat dit m'n eerste schade is die ik in de rover gereden heb (uberhaupt eigenlijk de schade die ik ooit gereden heb), ben ik er danig verdrietig van :'(

Kleine genoegdoening, de wieldop.. zo een gevormde met cadilac logo erin is in de rijn beland :P

Geplaatst: di aug 10, 2010 2:28 pm
door Yme
Die vent van de cadillac zal ook niet happy zijn als hij ziet dat hij een wieldop mist ;)

Geplaatst: di aug 10, 2010 3:08 pm
door Johnny_D
helemaal niet als je de schade op hem verhaald. hij moed er immers voor zorgen dat die dop vast zit.

Geplaatst: di aug 10, 2010 3:15 pm
door BBergman
Heb het eigenlijk niet op hem verhaald, het zijn echt maar hele kleine krasjes. Die kan ik zelf ook wel wegwerken.

Denk dat hij er meer kosten heeft dan ik! :P

Geplaatst: di aug 10, 2010 4:42 pm
door Grade
maak eens een foto van de schade zou ik zeggen,

Geplaatst: di aug 10, 2010 4:52 pm
door BBergman
Als je naar de straatstenen kijkt zie je hoe ingezoomed de camera is

Afbeelding

Geplaatst: di aug 10, 2010 4:55 pm
door Rvelleko
Afbeelding

Geplaatst: di aug 10, 2010 4:56 pm
door BBergman
hehe, juist.. dat bedoel ik :P
als ik hem bijgestipt heb met wat lak zie je er niets meer van, gelukkig