Pagina 1 van 1

rover coupe

Geplaatst: wo aug 04, 2010 10:16 pm
door MARTIN
:mrgreen: deze avond om 19:30 u op de A50 afr 10 richting nijmegen
GP-DJ-76 een erg mooie blauwe

Re: rover coupe

Geplaatst: do aug 05, 2010 6:49 am
door Rik
MARVON schreef::mrgreen: deze avond om 19:30 u op de A50 afr 10 richting nijmegen
GP-DJ-76 een erg mooie blauwe
Die´s van Robbie Ronalds, ook wel ´ns actief geweest in vroegere tijden op ´t forum. Deze is helemaal opnieuw gespoten, puntgaaf en dik in orde...

... was ook mee met de Ring-trip van Overdrive.
Afbeelding

Geplaatst: do aug 05, 2010 11:05 pm
door Smurfing
Das een " nieuw type '' toch? Eentje met een 1.6 k series blok ipv honda.

Geplaatst: do aug 05, 2010 11:13 pm
door Johnny_D
bij rdw staat hij als turbo coupe khen, dus zal wel geen 1,6 zijn ;)

Geplaatst: do aug 05, 2010 11:51 pm
door Rik
klopt, is een 2.0 turbo. :+

Geplaatst: vr aug 06, 2010 2:03 am
door Smurfing
Aah oke 8)