Pagina 1 van 1

[SOLVED] 214 aanjager en sigaretten aansteker doen het niet

Geplaatst: zo aug 01, 2010 6:29 pm
door Whinger
Hallo mensen :),

Ik heb vorige week mijn eerste rover gekocht! :D
Ben er een tijdje mee bezig geweest nieuwe zijpaneeltje, nieuwe deur erop.

Of nouja nieuw van de sloop dan :P

Maarrrr nu zit ik met nog 1 probleem..

De aanjager (ventilator binnen) die doet het niet meer, en dit is nadat ik in de sigaretten aansteker een oude tomtom oplader heb gestoken die waarschijnlijk voor kortsluiting zorgde...

Nu doen ze het beide niet meer..
Ik heb alle zekeringen al nagelopen en kan hier helaas niets vinden.

Hebben jullie enig idee??

Alvast bedankt!

Geplaatst: ma aug 02, 2010 9:27 am
door mvbdb
Soms sluiting gezien toen je de TomTom stekker in de sigarettenaansteker deed ? Als je huidige zekering wederom gesprongen is, dan niet eentje met een hoger amperage erin doen, kan zo leuk branden n.l. Zou zelf de kabelboom met stekkertjes even controleren of er niet iets gesmolten is.

Geplaatst: di aug 03, 2010 6:57 pm
door Whinger
ik ben bang dat ik inderdaad de kabels langs moet lopen, de zekeringen zijn namelijk allemaal nog in orde. bedankt voor je suggestie

Geplaatst: di aug 03, 2010 7:33 pm
door JD
wat versta jij onder zekeringen "nalopen" ? bekijken of doormeten?

Geplaatst: di aug 03, 2010 9:54 pm
door Whinger
doormeten

Geplaatst: di aug 03, 2010 9:58 pm
door JD
ok, jah dan zou je idd zeggen dat het in je bekabeling zit.
ondanks dat ik het niet heel erg logisch vind dat je bekabeling kapot is gegaan :roll:

Geplaatst: di aug 03, 2010 10:05 pm
door Whinger
nee klopt, maar alle zekering onder het stuur en direct onder de motorkap heb ik doorgemeten. dus tenzij er nog ergens een zekering tussen zit...

Geplaatst: wo aug 04, 2010 9:03 am
door tomcat.t16
Als het goed is zit er geen zekering meer tussen...
Doet de radio het nog wel?

Geplaatst: wo aug 04, 2010 5:17 pm
door Whinger
ja, de radio doet het nog wel.

Geplaatst: wo aug 04, 2010 8:08 pm
door tomcat.t16
Ik bedoelde eigenlijk de achterruitenwisser :oops:

Geplaatst: ma aug 09, 2010 3:28 pm
door Whinger
ik heb echt als een blinde gekeken, naar de zekeringen onder de moterkap, zijn er nog een aantal kleinere zekeringen. en ja hoor daar zat hij tussen!

nu doet mijn rovertje het weer helemaal, iedereen ontzettend bedankt voor de hulp!

Geplaatst: ma aug 09, 2010 5:02 pm
door tomcat.t16
Jij ook bedankt voor de terugkoppeling, dat zie je tegenwoordig niet vaak meer :D