Pagina 1 van 1
ZR en ZT
Geplaatst: za jun 19, 2010 4:52 pm
door Gerald-17
donderdag in de polder, de ZR die staat op 17" ( ??? ) velgen
Geplaatst: zo jun 20, 2010 8:06 am
door Bart-K
Mooie spots Geertje, alleen is dat een 75 en geen ZT

Geplaatst: zo jun 20, 2010 11:24 am
door Gerald-17

daar heb je gelijk in, was helemaal in de MG sfeer
Geplaatst: zo jun 20, 2010 7:50 pm
door Bart-K
Ik ken het gevoel

Geplaatst: di jun 22, 2010 9:20 am
door Dr Doggystyle
goeie spots
die ZR ziet er wel cool uit