Pagina 1 van 1

Leuk wagentje... mooi prijsje

Geplaatst: do jun 17, 2010 9:45 am
door FMB

Geplaatst: do jun 17, 2010 11:20 am
door white_cobra
DAt is geen geld en ziet er nog netjes uit vind allen die schermpjes niet mooi bij zo'n auto moet gewoon orgineel blijven....

Geplaatst: do jun 17, 2010 7:15 pm
door FMB
Das waar... maar origineel of niet het is wel netjes gedaan, 't kan erger

Geplaatst: do jun 17, 2010 7:43 pm
door white_cobra
ja dat klopt ik heb ze ook wel slechter gezien maar toch niet mijn ding

Geplaatst: do jun 17, 2010 7:50 pm
door Gerald-17
dat kenteken vind ik ook wel chaaf 8)

Geplaatst: do jun 17, 2010 8:15 pm
door white_cobra
was mij nog niet opgevallen zou het toeval zijn?? of kun je in england zelf kentekens mogen uitzoeken?

Geplaatst: vr jun 18, 2010 1:00 pm
door Madrettor
@ white_cobra
In het VK kan je inderdaad gepersonaliseerde kentekenplaten (de zgn. "vanity plates") op je auto zetten; is een levendige handel in.

Geplaatst: vr jun 18, 2010 2:44 pm
door Dr Doggystyle
On 17-Jun-10 at 18:44:37 BST, seller added the following information:

SOLD SOLD SOLD SOLD PLEASE DO NOT BID IF YOU DO IT WILL BE REMOVED SOLD SOLD SOLD SOLD