Rover Tourer + Foto
Geplaatst: di jun 15, 2010 7:49 pm
Stond vanavond voor m'n snuffert in de parkeergarage van de IKEA.
Heb hem gelijk geflyerd
(voor het eerst een flyer gebruikt)

Heb hem gelijk geflyerd

Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/
