Pagina 1 van 1

Zwarte MG ZS bij Amstelveen

Geplaatst: di jun 08, 2010 11:16 am
door zs-freak
Op de A9 ter hoogte van afslag 5 (amstelveen) een zwarte MG ZS (denk 180) met hoge vleugel en trekhaak
Kenteken: 68-GX-VB

Geplaatst: di jun 08, 2010 11:45 am
door Mean Green
was dat kenteken niet van de rover die je gespot hebt ??
Rover 45 2.0 IDT sedan
edit: dat was een Rover 45 2.0 IDTI sedan
misschien een mg wannabee ??

Geplaatst: di jun 08, 2010 12:24 pm
door Dr Doggystyle

Geplaatst: di jun 08, 2010 3:56 pm
door Mista T
Wanneer is dit geweest dan ? ? ? ? ? ? ? ?

of ben je er zeker van dat het dat kenteken was ?
want de 68-GX-VB is inderdaad mijn kenteken.

Echter rijdt ik elke dag vanuit Nieuwegein naar Den Bosch. Kom ik dus niet in de buurt van afrit 5 amstelveen.

Geplaatst: vr jun 11, 2010 8:04 pm
door zs-freak
Ik heb je zelfs nog op de foto staan vanuit mijn auto, reed in de file achter je! Weet alleen niet hoe je een foto toe kan voegen!

Het is ff geleden maar niet zo heel lang (ik kom niet zo vaak op het forum vandaar)

Geplaatst: vr jun 11, 2010 8:29 pm
door Dr Doggystyle
mail die foto maar naar mij toe
dan plaats ik het wel voor je

Geplaatst: za jun 12, 2010 12:07 am
door zs-freak
Afbeelding even kijken of dit lukt, ik kwam net een uitleg tegen om foto's te plaatsen hier op het forum

bedankt voor het aanbod zowiezo

Geplaatst: za jun 12, 2010 8:26 am
door MARTIN
:mrgreen: tja das nie moeilijk wie dat is ;)

Geplaatst: za jun 12, 2010 9:32 am
door bam
Volgens mij is dit meer dan een jaar geleden en dan kan het wel want toen reed ik hier dagelijks.
Ik zie dat aan de beugel van de twinnyload die zit er nog op ik heb hem er af gehaald toen ik hem verkocht had.

Wel erg mooi die spoiler, je ziet hoe een originele de lijnen van de auto volgt. 8)

Mooie auto :inlove:

Geplaatst: za jun 12, 2010 6:03 pm
door Dr Doggystyle
idd die spoiler is echt heel mooi

Geplaatst: za jun 12, 2010 7:37 pm
door zs-freak
Het kan best een jaar geleden zijn zit ik net te bedenken......maar beter laat dan nooit!

Ik heb nog nooit zo op die spoiler gelet maar dat ziet er inderdaad netjes uit! Volgende keer probeer ik foto scherper te maken!